مسئول کتابخانه تخصصی دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری خبر داد؛

وجود کتابخانه تخصصی دفاع مقدس با 7 هزار جلد کتاب در شهرکرد

مسئول کتابخانه تخصصی دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری تعداد کتاب‌های موجود در کتابخانه تخصصی دفاع مقدس شهرکرد را نزدیک به 5 هزار عنوان در قالب 7 هزار جلد ذکر کرد.
کد خبر: ۳۱۹۳۶۲
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۴ - 19November 2018

وجود کتابخانه تخصصی دفاع مقدس با 7000 جلد کتاب در شهرکرد«نرگس آل‌مومن» مسئول کتابخانه تخصصی دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس در شهرکرد اظهار داشت: کتابخانه تخصصی دفاع مقدس استان در سال 86 با هدف ترویج و گسترش فرهنگ دفاع مقدس توسط اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان چهارمحال و بختیاری راه‌اندازی شد و در حال حاضر تنها کتابخانه تخصصی در استان است که در زمینه دفاع مقدس فعالیت می‌کند.

وی تعداد کتاب‌های موجود در کتابخانه تخصصی دفاع مقدس شهرکرد را نزدیک به 5 هزار عنوان در قالب 7 هزار جلد ذکر کرد.

آل‌مومن با اشاره به اینکه عضویت در این کتابخانه به صورت رایگان است گفت: این کتابخانه، بستر مناسبی است برای پژوهشگران و محققانی که در حوزه دفاع مقدس فعالیت می‌کنند.

مسئول کتابخانه تخصصی دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری افزود: این مجموعه شامل کتاب‌های داستان، خاطره، زندگی‌نامه، سرگذشت‌نامه، عملیات‌ها، منابع مرجع دفاع مقدس، سخنان امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری و همچنین کتاب‌های کودک و موضوعات دیگر است.

وی بیشتر مراجعین به کتابخانه تخصصی را پژوهشگران و محققان عنوان و تصریح کرد: چون حوزه دفاع مقدس زمینه تخصصی است، بیشتر پژوهشگران و محققان مراجعین و متقاضیان این کتابخانه هستند، اما با انتشار کتاب‌های کودک در زمینه دفاع مقدس، سعی شده که این کتاب‌ها نسبت به سایر کتاب‌ها جذاب‌تر باشند، امیدواریم حتی قشر کودک هم در این حوزه متقاضی کتاب باشند.

آل‌مومن متذکر شد: با توجه به تحصیل دانشجویان در رشته ادبیات پایداری و مقاومت در دانشگاه شهرکرد و ارائه درس «آشنایی با دفاع مقدس» در دانشگاه‌ها، دانشجویان نیز از دیگر متقاضیان این کتابخانه‌ هستند، همچنین با وجود کتاب‌هایی در حوزه داستان و خاطره در این کتابخانه نیز خیلی از افرادی که جویای خاطرات رزمندگان و شهدا هستند از این کتابخانه استقبال می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها