سردار کمالی در نشست خبری تشریح کرد؛

ویژگی‌های سامانه «سرباز ماهر»

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: سامانه سرباز ماهر یک گام رو به جلو است و از ۱۵ سالگیِ جوانان به دنبال شناخت تخصص و توانمندی آن‌هاست.
کد خبر: ۳۱۹۳۹۵
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۰ - 19November 2018

کارکردهای سامانه «سرباز ماهر»به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار «موسی کمالی» رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیرو‌های مسلح صبح دوشنبه در نشست خبری رونمایی از سامانه «سرباز ماهر» با بیان اینکه ۹۵ درصد کشورهای دنیا دارای سرباز هستند، اظهار داشت: نیمی از کشور‌ها سربازی را در زمان صلح متوقف کردند.

وی ادامه داد: در جمهوری اسلامی ایران بنا به دلایلی سربازی وحود دارد و باید در این خصوص تسهیلاتی در اختیار جوانان قرار دهد.

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیرو‌های مسلح افزود: ابتدایی‌ترین مسأله، شناخت مهارت شخص و پس از آن تقویت مهارت سرباز است. سامانه سرباز ماهر یک گام رو به جلو است و از ۱۵ سالگیِ جوانان به دنبال شناخت تخصص و توانمندی آن‌هاست.

سردار کمالی گفت: پس از شناخت توانمندی‌ها، در ۱۸ سالگی که سن مشمولیت است، اطلاعات سرباز ماهر به ستاد کل نیرو‌های مسلح ارسال خواهد شد تا از تخصص و اطلاعات سرباز جوان استفاده کنند و بتوانند این تخصص‌ها را به دستگاه‌ها و سازمان‌های دیگر معرفی کنند تا این مهارت‌ها تقویت شوند.

وی افزود: پس از اینکه شخص، سربازی را به پایان می‌رسانَد، ارتباط با او قطع نخواهد شد و در سامانه سرباز ماهر ارتباط با شخص پس از سربازی ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ ۲۴۱

نظر شما
پربیننده ها