منابع صهیونیستی:

درگیری‌ها در قدس اشغالی و کرانه باختری شدت گرفت

منابع صهیونیستی اعلام کردند که درگیری‌ها در قدس اشغالی و کرانه باختری شدت گرفته و در پی آن 19 جوان فلسطینی بازداشت‌ شده‌اند.
کد خبر: ۳۱۹۴۱
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۲ - 23October 2014

درگیری‌ها در قدس اشغالی و کرانه باختری شدت گرفت

به گزارش گروه بینالملل دفاع پرس، ارتش رژیم صهیونیستی چهارشنبه شب (دیروز) 19 فلسطینی دیگر را در قدس و دیگر مناطق کرانه باختری بازداشت کرد.

بر اساس گزارش رادیو رژیم صهیونیستی این افراد به دلیل مشارکت در درگیریهای علیه ارتش این رژیم بازداشت شدند. بازداشتها در الخلیل، بیت لحم و شمال کرانه باختری متمرکز بوده است.

در همین راستا روزنامه اسرائیلی «یدیعوت آحارونوت» اعلام کرد که درگیریهای قدس اشغالی تا ساعات اولیه صبح امروز پنجشنبه ادامه یافته است.جوانان فلسطینی در مقابل اقدام سربازان اسرائیلی که گازاشکآور و بمبصوتی پرتاب کردند، اقدام به پرتاب سنگ به سمت نظامیان صهیونیستی در «راس العامود» و «عیسویه» کردند.

همزمان گروههای افراطی صهیونیستی نیز امروز صبح به مسجدالاقصی هجوم بردند و به هتکحرمت آن پرداختند.

پس از آنکه دو دختر فلسطینی توسط یک شهرکنشین اسرائیلی زیر گرفته شدند، دیروز یک جوان فلسطینی با خودروی خود سه شهرک نشین را زیر گرفتدر این عملیات استشهادی یک صهیونیست کشته شد.

حماس این عملیات را پاسخی طبیعی به جنایات اسرائیلیها اعلام کردبرخورد تبعیضآمیز رژیم صهیوینستی با مسلمانان ساکن قدس و تخریب منازل آنان در قدس شرقی برای ساخت شهرکهای صهیونیستنشین، باعث خشم مسلمانان ساکن اراضی اشغالی سال 1948 شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار