حیدرنیا عنوان کرد؛

تجدید میثاق بسیجیان با آرمان‌های امام (ره)/ ویزیت رایگان مردم مناطق محروم توسط پزشکان بسیجی

جانشین فرمانده سپاه سید الشهدا (ع) استان تهران با اشاره به تجدید میثاق بسیجیان با آرمان‌های امام خمینی (ره) در اولین روز از هفته بسیج گفت: اعزام کاروان‌های راهیان نور دانش‌آموزی هم در این روز آغاز می‌شود.
کد خبر: ۳۱۹۴۳۲
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۲ - 19November 2018

مراسم تجدید میثاق بسیجیان با آرمان‌های امام خمینی (ره) برگزار می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سرهنگ پاسدار «علیرضا حیدرنیا» جانشین فرمانده سپاه سید الشهدا (ع) استان تهران در نشستی خبری درباره برنامه‌های هفته بسیج اظهار داشت: بسیجیان در اولین روز از هفته بسیج که مصادف با سه‌شنبه ۲۹ آبان است، با حضور در حرم امام خمینی (ره)، با آرمان‌های امام راحل تجدید میثاق می‌کنند؛ در این مراسم که با سخنرانی سردار غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین همراه خواهد بود، ۴۰ گروه از اقشار بسیج نیز شرکت دارند.

وی با اشاره به انجام ویزیت رایگان مردم مناطق محروم توسط پزشکان بسیجی، افزود: در دومین روز از هفته بسیج علاوه بر اعزام ۴۰ گروه جهادی برای انجام فعالیت‌های سازندگی به مناطق محروم، تعداد ۴۰ گروه از پزشکان بسیجی نیز با حضور در مناطق محروم حاشیه‌ای تهران، اقدام به ویزیت و درمان رایگان نیازمندان می‌کنند. همچنین در این روز شاهد افتتاح تعدادی کارگاه‌های اقتصاد مقاومتی و سالن ورزشی و نیز تحویل تعدادی از منازل مددجویان که توسط سپاه استان تهران احداث شده است، خواهیم بود.

حیدرنیا ادامه داد: برگزاری اجتماعات مردمی و کمپین حمایت از مردم یمن، مسابقات نوآوری و علمی و پژوهشی و نیز برگزاری مجمع فرماندهان پیشگام بسیج دانش آموزی به همراه بالا بردن امنیت پایگاه‌های بسیج در قالب طرح گشت‌های رضویون، از دیگر برنامه‌های این هفته است.

وی در ادامه با بیان اینکه دستاورد‌های بسیج در ۴۰ سالگی انقلاب تبیین می‌شود، تصریح کرد: اعزام کاروان‌های راهیان نور دانش‌آموزی هم در اولین روز از هفته بسیج آغاز می‌شود که در این زمینه از شش هزار سهمیه اعزام دختران دانش آموز به راهیان نور تعداد یک‌هزار و ۷۰۰ نفر در اولین اعزام، به مناطق راهیان نور جنوب کشور می‌روند و پسران نیز از بهمن‌ماه اعزام خواهند شد.

انتهای پیام/ ۲۳۱

نظر شما
پربیننده ها