مخبر درگذشت «امیرمحمد اژدری» را تسلیت گفت

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) درگذشت شهادت‌گونه بسیجی جهادگر جوان کشورمان امیرمحمد اژدری را تسلیت گفت.
کد خبر: ۳۱۹۴۴۱
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۹ - 19November 2018
مخبر درگذشت امیرمحمد اژدری را تسلیت گفتبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) درگذشت شهادت گونه جهادگر جوان کشورمان امیرمحمد اژدری را تسلیت گفت.
متن پیام به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم

الَّذینَ آمَنُوا وَ هاجَرُوا وَ جاهَدُوا فی‏ سَبیلِ اللَّهِ بِأَمْوالِهِمْ وَ أَنْفُسِهِمْ أَعْظَمُ دَرَجَةً عِنْدَ اللَّهِ وَ أُولئِکَ هُمُ الْفائِزُونَ

آن‌ها که ایمان آوردند، و هجرت کردند، و با اموال و جان‌هایشان در راه خدا جهاد نمودند، مقامشان نزد خدا برتر است و آن‌ها پیروز و رستگارند!

عروج شهادت گونه برادر بسیجی امیرمحمد اژدری را خدمت مقام معظم رهبری، خانواده این جوان غیور و همه خانواده جهادی کشور تسلیت عرض می‌نمایم.

امثال امیرمحمد‌های نسل سوم انقلاب که تمام داشته‌هایشان را برای خدمت به محرومین می‌گذارند نقاط درخشان امید به آینده انقلاب عزیزمان هستند و خاطره حاج عبداله والی‌ها را در ذهن زنده می‌کنند.

با ایشان در زمان برگزاری پویش مشق احسان که برای تامین لوازم التحریر برای دانش‌آموزان محروم در حال برگزاری بود، آشنا شدم و از دوستان درباره تلاش‌های مجاهدانه و شبانه‌روزی این جوان جهادی برای حل مشکل محرومین شنیدم. هر چند از قبل با خانواده ایشان که از سلسله جلیله روحانیت و شجره طیبه شهدا هستند آشنا بودم.

برای خانواده و دوستان این عزیز از درگاه باریتعالی صبر آرزومندم و امیدوارم که ان شاءالله میهمان اباعبدالله و امام رئوف امام‌ رضا علیهم‌السلام باشند.
 
انتهای پیام/ 151
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار