فرمانده سپاه «الغدیر» استان یزد:

نقش بسیج در پیروزی‌های بزرگ انقلاب اسلامی موثر بوده است

سردار «فتح‌الله جمیری» با اشاره به کار‌های بسیار بزرگی که بسیج انجام داده است، گفت: بسیج و بسیجیان تأثیر بسیار زیادی را در پیروزی‌های بزرگ انقلاب اسلامی داشته‌اند.
کد خبر: ۳۱۹۴۴۵
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۱ - 19November 2018

نقش بسیج در پیروزی‌های بزرگ انقلاب اسلامی موثر بوده استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از یزد، سردار «فتح‌الله جمیری» فرمانده سپاه «الغدیر» استان یزد، صبح امروز (دوشنبه) در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، ضمن تبریک هفته بسیج، اظهار داشت: مجموعه بسیج یک مجموعه کاملا شناخته شده‌ای است و امروز همه در دنیا بسیح را می‌شناسند.

وی افزود: بسیج آن روزی که تشکیل شد ناشناخته بود و چیزی بود که قبل از آن سابقه‌ای در سازمان‌ها و نهاد‌ها و مجموعه‌ها نداشت.

فرمانده سپاه استان یزد اظهار داشت: بسیج کار‌های بزرگی را انجام داده و تأثیر بسیار زیادی را در پیروزی‌های بزرگ انقلاب اسلامی داشته است.

جمیری ادامه داد: بسیج در خروج منافقین از این کشور، در دفاع مقدس، در کمک به دولت‌ها، در ساماندهی کشور و... نقش‌آفرین بوده است.

وی با بیان این‌که در روز‌های اول، بسیج را با مأموریت‌های امنیتی و مقابله با تهدیدات سخت می‌شناختند، عنوان کرد: اما الحمدلله امروز بسیج یک مجموعه بسیار کارآمدی است که در مقابله با تهدیدات امنیتی و سخت دشمن و در مقابله با تهدیدات نرم دشمن و همچنین در عرصه‌های علمی، اجتماعی، فرهنگی، ورزش و همه‌ زمینه‌هایی که نیاز به حضور است، حضور بامعنایی دارد.

فرمانده سپاه استان یزد با بیان این‌که امروز بسیج در اقتصاد مقاومتی فعال است و در عرصه‌های هنری نیز حرف برای گفتن دارد، بیان داشت: خدا را شاکریم که توانسته‌ایم در بخش محرومیت‌زدایی و خدمت‌رسانی به مردم و مردم‌داری، کار‌های مؤثری انجام دهیم.

جمیری خاطرنشان کرد: در هفته بسیج برنامه‌هایی داریم که با توجه به تعدد این برنامه‌ها در مجموعه مدارس، دانشگاه‌ها، اداره‌ها، کارخانه‌ها، اصناف، اقشار و... بیش از ۲۵۰۰ برنامه در نواحی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار