برگزاری همایش خانواده شهدا و ایثارگران شهرستان «خواف»

همایش بزرگ خانواده شهدا و ایثارگران شهرستان «خواف» در این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۳۱۹۴۷۶
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۱ - 19November 2018

همایش خانواده شهدا و ایثارگران شهرستان «خواف» برگزار شدبه گزارش دفاع پرس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی، همایش بزرگ خانواده شهدا و ایثارگران شهرستان «خواف» با حضور حجت‌­الاسلام «حسین معصومی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی، جمعی از معاونین بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی، مسئولان محلی، فرماندهان نظامی و انتظامی و خانواده شهدا و ایثارگران شهرستان «خواف» امروز در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد.

حجت الاسلام «ذبیح الله شمسی‌نیا» امام جمعه شهرستان «خواف» در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: خانواده شهدا و ایثارگران عامل وحدت در جامعه هستند، و رمز موفقیت مسلمانان وحدت است.

وی افزود: اصول اساسی خانواده شهدا، جانبازان و آزادگان مبتنی بر آموزه­‌های دینی است که در وصیت­‌نامه­‌های شهدا این مسئله عینیت پیدا کرده و نشانگر آن است که چه تأکیدات مهمی بر رعایت مبنی دین در زندگی انسان داشته‌­اند.

امام جمعه خواف با بیان اینکه شهدا، انسان­‌هایی آسمانی هستند، خاطرنشان کرد: علی رغم اینکه 40 سال از حیات انقلاب اسلامی می‌­گذرد و کارهای بسیار بزرگی انجام شده، اما همچنان خانواده شهدا و ایثارگران مشکلاتی دارند.

حجت‌الاسلام شمسی­‌نیا تصریح کرد: ما امروز بر سر سفره شهدا نشسته‌­ایم، ما مدیون ایثار و فداکاری شهدا هستیم و باید دین خود را به خانواده شهدا و ایثارگران ادا کنیم.

شهرستان «خواف» 97 شهید، 283 جانباز ور 34 آزاده تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار