مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان:

گاهی ترامپ‌های داخلی برای قطار انقلاب چالش ایجاد می‌کنند/ نگاه به غرب مشکلات کشور را رفع نمی‌کند

حجت‌الاسلام «سید محسن حسینی دیباجی» با بیان این‌که گاه امروز ناکارآمدی حاصل از عافیت‌طلبی به حساب نظام ولایی گذاشته می‌شود، گفت: متأسفانه گاه ترامپ‌های داخلی برای قطار انقلاب چالش ایجاد می‌کنند.
کد خبر: ۳۱۹۴۸۶
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۳ - 19November 2018

بسیج ستون اصلی امنیت داخلی و حافظ فرهنگ اسلامی در ایران استبه گزارش دفاع پرس از سمنان، حجت‌الاسلام «سید محسن حسینی دیباجی» مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان، در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد، با بیان اینکه الگو بودن برای مسلمانان جهان و برای کل بشریت هدف اصلی انقلاب اسلامی ایران است، اظهار داشت: روحیه انقلابی، تفکر بسیجی و عمل جهادی، مهم‌ترین عنصر‌ها برای رسیدن به این هدف است.

وی با بیان اینکه دشمن تلاش می‌کند تا انقلاب اسلامی ایران به این نقطه نرسد، گفت: اگر ما نسبت به دشمن وادادگی نشان دهیم دروازه‌های آسیب در کشور باز می‌شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان خاطرنشان کرد: حفظ عزت و اقتدار کشور نیازمند افزایش روحیه انقلابی‌گری است.

حجت‌الاسلام حسینی دیباجی، ایستادگی بر اصول انقلاب و همچنین داشتن بصیرت سیاسی را از الزامات اصلی انقلابی‌گری دانست و افزود: بصیرت‌شناسی یعنی اینکه دشمن را به‌خوبی بشناسیم و بدانیم که مستکبرین جهان نمی‌خواهند که انقلاب ما به هیچ جا برسد.

وی با بیان این‌که روحیه انقلابی‌گری می‌تواند بسیاری از مشکلات موجود را رفع کند، گفت: نباید توطئه‌های دشمن را هیچ‌گاه فراموش کرد؛ چرا که غرب و آمریکا از هیچ تلاشی برای ایجاد توطئه و تفرقه در کشور جمهوری اسلامی ایران فروگذاری نمی‌کنند.

حجت‌الاسلام حسینی دیباجی با بیان این‌که امروز دشمن و در رأس آن آمریکا بر روی مشکلات اقتصادی در کشور ما تمرکز کرده است، افزود: مهم‌تر از فشار‌های بیرون، تغییر رویکرد بعضی از دولت‌ها از درون به بیرون است که این خلاف روحیه انقلابی‌گری است و این نگاه به غرب مشکلی از مشکلات کشور را رفع نمی‌کند.

وی با بیان این‌که گاه امروز ناکارآمدی حاصل از عافیت‌طلبی به حساب نظام ولایی گذاشته می‌شود، تصریح کرد: متأسفانه گاه ترامپ‌های داخلی برای قطار انقلاب چالش ایجاد می‌کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان با اشاره به برخی مشکلات اقتصادی موجود در جامعه، گفت: دستگاه‌های دولتی از ظرفیت بسیج برای حل مشکلات اقتصادی بهره گیرند.

حجت‌الاسلام حسینی دیباجی، درباره بسیج و فعالیت‌های این نهاد مردمی در عرصه‌های مختلف علمی، اجتماعی، سیاسی و... گفت: امروز بسیج یکی از بی‌نظیرترین نهاد‌های مردمی است که نمونه آن در هیچ‌جای دنیا وجود ندارد و باید از این ظرفیت بزرگ بهره برد.

وی با بیان این‌که بسیج بزرگ‌ترین امید برای دوستان انقلاب و ناامیدی برای دشمنان است، تصریح کرد: زمانی که فرهنگ بسیجی طنین‌انداز شود، طمع دشمنان دور می‌شود.

مسئول دفتر نمایندگی‌ ولی فقیه در سپاه استان سمنان خاطرنشان کرد: بسیج قوی‌ترین نیروی امنیتی در داخل کشور است که توطئه‌های وسیع غرب و دشمنان را خنثی می‌کند.

حجت‌الاسلام حسینی دیباجی، از بسیج به عنوان ستون اصلی امنیت داخلی و حافظ فرهنگ اسلامی در ایران نام برد و گفت: بسیج سرمایه‌ای برای حفظ اتحاد است.

وی با بیان این‌که امروز باید بیشتر از این نیروی مردمی برای حل مشکلات بهره بگیریم، افزود: نباید از این نهاد عظیم غافل بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار