مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس:

نمایشگاه کتاب استان فارس سوم آذرماه آغاز به‌کار می‌کند

«صابر سهرابی» گفت: نمایشگاه کتاب استان فارس سوم آذرماه امسال به‌عنوان بزرگ‌ترین رودیداد فرهنگی استان آغاز به‌کار می‌کند.
کد خبر: ۳۱۹۵۰۵
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۵ - 19November 2018

حضور750ناشردر نمایشگاه کتاب فارسبه گزارش دفاع پرس از شیراز، «صابر سهرابی» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس امروز (دوشنبه) در جلسه علنی شورای شهر شیراز، با گرامی‌داشت هفته کتاب و کتابخوانی، اظهار داشت: نمایشگاه کتاب استان فارس سوم آذرماه امسال به‌عنوان بزرگ‌ترین رودیداد فرهنگی استان آغاز به‌کار می‌کند و تاکنون ۷۵۰ ناشر برای حضور در این نمایشگاه اعلام آمادگی و ثبت نام کرده‌اند.

وی با اشاره به این‌که امسال با یک هم‌افزایی توانستیم برنامه‌های جدیدی را اجرا کنیم که یکی از این برنامه‌ها معرفی سفیران کتاب شیراز است، بیان داشت:. برنامه‌های هفته کتاب‌ و کتابخوانی امسال با همکاری نهاد کتابخانه‌های عمومی، معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری شیراز، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و کانون پرورش فکری کودکان استان در حال اجراست.

سهرابی افزود: پروفسور «مرتضی خوشخوی زهتاب» دانشمند برجسته «علوم کشاورزی» ایران و جهان و دارای تألیفات متعددی در حوزه علم و در حوزه حافظ پژوهی و سعدی‌شناسی، «کامران حیدری» مستندساز بین‌المللی شهر شیراز که از چندین فستیوال جهانی همچون آرژانتین، هلند، فرانسه و... کسب جایزه کرده، به همراه «مهتاب نبوی» تنها بازیکن تیم پاراتکواندو ایران و دارای مدال طلا و برنز آسیا که دارای ۲ تألیف است، به عنوان سفیران کتاب استان فارس در سال ۹۷ معرفی شدند.

وی خاطرنشان کرد: در هفته کتاب و کتابخوانی امسال برنامه‌هایی از جمله حضور در نمایشگاه کتاب، تجلیل از کتابداران و نویسندگان برتر برگزار و ویژه‌برنامه‌ای نیز در پیاده راه سلامت شیراز برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها