فرمانده ناحیه مقاومت بسیج «کهگیلویه»:

اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان «کهگیلویه» برگزار می‌شود

«حمزه محقق‌زاده» از برگزاری اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان «کهگیلویه» به‌مناسبت هفته بسیج خبر داد.
کد خبر: ۳۱۹۵۱۲
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۹ - 20November 2018

اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان کهگیلویه برگزار می‌شودبه گزارش دفاع پرس از کهگیلویه و بویراحمد، «حمزه محقق‌زاده» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان «کهگیلویه» در نشست خبری با اصحاب رسانه، یکی از مهم‌ترین اتفاقات بعد از پیروزی انقلاب اسلامی را تاسیس شجره طیبه بسیج عنوان کرد و اظهار داشت: بسیج در عرصه‌های مختلف از جمله کمک به محرومین و پشتیبانی از مجموعه خدمت‌گزاران زیر چتر نظام جمهوری اسلامی گام‌های موثری برمی‌دارد.

وی مهم‌ترین هدف بسیج را رفع محرومیت و ترویج تفکر اندیشه انقلابی بین مردم عنوان کرد و با اشاره به نشر تفکر بسیجی در بیرون از چهارچوب جغرافیایی نظام جمهوری اسلامی، گفت: همین تفکر بسیجی در لبنان، یمن، سوریه، افغانستان و پاکستان سبب مقابله با استکبار جهانی شده است.

وی از برگزاری جشن بزرگ ۴۰ سالگی انقلاب در ۲۲ بهمن خبر داد و اظهار کرد: ان‌شاءلله در این جشن، اقتدار انقلاب اسلامی را به نمایش می‌گذاریم.

محقق‌زاده شعار هفته بسیج امسال را «بسیج مظهر ایستادگی، پیشرفت، وحدت و خدمت» عنوان و خاطرنشان کرد: برنامه‌های هفته بسیج حول این شعار اجرا می‌شود.

وی به تشریح مهم‌ترین برنامه‌های هفته بسیج پرداخت و تصریح کرد: دیدار با خانواده معظم شهدا، دیدار با ائمه جمعه، برگزاری پنج یادواره، افتتاح پنج باب مسکن مددجویان کمیته امداد با همکاری گروه‌های جهادی، برگزاری اردو‌های جهادی در مناطق محروم، برگزاری مسابقات ورزشی، غبارروبی قبور مطهر شهدا و کوهپیمایی بسیجیان در «دیشموک» از جمله این برنامه‌ها هستند.

وی شرکت بسیجیان در نماز جمعه و راهپیمایی بعد از نماز در حمایت از مردم یمن، برگزاری جشن‌های مختلف به مناسبت هفته وحدت، ویزیت رایگان در مناطق محروم و اجتماع بزرگ بسیجیان در پنجم آذر را از دیگر برنامه‌های هفته بسیج در شهرستان «کهگیلویه» عنوان کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار