به مناسبت هفته وحدت و بسیج انجام می شود؛

برگزاری ویژه برنامه «منادیان وحدت» در لارستان

فرمانده سپاه ناحیه «لارستان» گفت: همزمان با روز میلاد حضرت «رسول اکرم(ص)» ویژه برنامه «منادیان وحدت» در حسینیه «اعظم» شهر «لار» برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۱۹۵۱۸
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۵ - 19November 2018

به گزارش دفاع پرس از فارس، سرگرد پاسدار«امیر جاهدی» عصر امروز( دوشنبه 28 آبان ماه) در نشست خبری با گرامیداشت هفته «وحدت»و میلاد حضرت محمد(ص) و با ابراز خرسندی از تقارن آن با هفته پرشکوه «بسیج»، اظهار داشت: به همین مناسبت بیش از 120 برنامه مختلف فرهنگی، ورزشی، مذهبی، سیاسی و غیره در نقاط مختلف لارستان برگزار می‌شود.

وی شعار امسال هفته بسیج را «بسیج ملت برای خدمت» اعلام کرد و گفت: در هفته بسیج 8 اردوی جهادی در راستای خدمت به محرومین در نقاط مختلف لارستان برپا می‌شود.

جاهدی تصریح کرد: اعزام تیم‌های پزشکی به مناطق محروم، سرپرستی از 110 خانواده یتیم و بی‌سرپرست، اهدای 50 هزار سی سی خون و اهدای جهیزیه به نوعروسان از دیگر برنامه‌های خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی بسیجیان در هفته بسیج است.

وی با برشمردن اهم این برنامه‌ها افزود: دیدار با علمای اهل سنت و برگزاری نمازهای مشترک اهل تسنن و تشیع و همچنین دیدار با خانواده‌های شهدای اهل سنت از  جمله برنامه‌های شاخص در این ایام است.

فرمانده سپاه ناحیه لارستان تصریح کرد: همزمان با روز حضرت رسول اکرم(ص) ویژه برنامه «منادیان وحدت» در حسینیه اعظم شهر لار و با حضور سردار «غیاثی»فرمانده ارشد سپاه فجر استان فارس برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها