مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خوزستان:

فرهنگ بسیجی باید بین جوانان و دیگر اقشار جامعه نهادینه شود

سردار علیپور گفت: فرهنگ بسیجی باید بین جوانان و دیگر اقشار جامعه نهادینه شود، چرا که نسل پویای انقلاب که از درون مساجد رشد کرده و وارد جامعه شده اند همانهایی هستند که از تجربه رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس بهره مند شده اند.
کد خبر: ۳۱۹۵۳۲
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۳ - 19November 2018

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از اهواز، سردار«محمد علیپور» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خوزستان در جلسه هماهنگی برای تبیین و انتشار فرهنگ بسیج و پیوند آن با فرهنگ دفاع مقدس اظهار داشت: فرهنگ ناب دفاع مقدس یک جریان جاری است که چشمه های زیادی در مسیر آن متولد و خروشان می شوند و مهمترین و خروشان ترین چشمه آن همین جریان طوفانی بسیج است که آرامش و امنیت و اقتدار را به جامعه هدیه کرده است.

وی با گرامیداشت هفته بسیج بر ضرورت پیوند نسل بسیج جوان کشور با پیشکسوتان رزمنده تاکید کرد و افزود:  فرهنگ بسیجی باید بین جوانان و دیگر اقشار جامعه نهادینه شود، چرا که نسل پویای انقلاب که از درون مساجد رشد کرده و وارد جامعه شده اند همانهایی هستند که از تجربه رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس بهره مند شده و انتقال دهنده همان فرهنگ ناب و ارزشی به نسل امروز و فردا هستند.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خوزستان رسالت بنیاد را محدود به یک زمان و مکان خاص ندانست و گفت: جنگ نرم و رسانه ای دشمن همچنان ادامه دارد و ما باید با همین بسیجیان و افسران جنگ نرم به دفاع مقدس مان در این جبهه هم ادامه بدهیم تا شرایط را برای آمادگی همیشگی برای مقابله با دیگر گزینه های دشمنان داشته باشیم.

وی در پایان تصریح کرد: دشمن از فرهنگ بسیج انقلابی، اسلامی و ایرانی واهمه دارد و از هیچ تلاشی برای مایوس کردن جوانان این مملکت دریغ نخواهد کرد اما تنها با ترویج این فرهنگ و پیوستن نسل جوان به دریای خروشان و چشمه سارهای زلال این جریان، چنان شکستی از این جوانان خواهد خورد که تاریخ به خود ندیده است.

انتهای پیام/

 

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار