حجت‌الاسلام تویسرکانی:

ترویج ناامیدی در جامعه اقدامی شیطانی است

نماینده ولی فقیه در بسیج مستضعفین گفت: سخنرانی که به اسم انقلابی گری نا امیدی را ترویج کند، مثلا همه مسئولین را فاسد معرفی کند، اقدامش شیطانی است.
کد خبر: ۳۱۹۵۳۷
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۱ - 19November 2018

ترویج ناامیدی در جامعه اقدامی شیطانی استبه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، حجت‌الاسلام تویسرکانی نماینده ولی‌فقیه در بسیج مستضعف در همایش « بررسی راهکارهای شکست تحریم ها توسط دانشجویان مومن انقلابی» در جمع دانشجویان با بیان اینکه یکی از اقداماتی که ما در زمان تحریم نیاز داریم، تبیین فرهنگ قرآنی است، گفت: مهندسی افکار ما اگر قرآنی باشد، جامعه ما در زمان تحریم و فشار دچار استرس نمی شود. هدف از تحریم ها ایجاد آشوب است و آشوب مقدمه فروپاشی و براندازی. اگر ما بتوانیم کاری کنیم که تحریم‌ها موجب آشوب نشود، در همان گام اول دشمن را ناکام گذاشته‌ایم.

حجت‌الاسلام تویسرکانی با اشاره به آرامش‌بخش بودن فرهنگ قرآنی گفت: سخنرانی که به اسم انقلابی‌گری نا امیدی را ترویج کند - مثلا همه مسئولین را فاسد معرفی کند- اقدامش شیطانی است.

وی افزود: جوان مومن انقلابی در دوران تحریم بیش از گذشته باید به قران پناه ببرد. آیه‌ای از قرآن هست که شایسته است برای آن همایش ها برگزار شود. آیه 141 سوره نساء که به آیه نفی سبیل معروف است، باید مبنای رابطه میان مسلمانان و غیر مسلمانان باشد. بر اساس این آیات، اگر مسلمانی ولایت غیر مسلمان را بپذیرد از اسلام خارج شده است و هر قانونی که زمینه استیلای کافر بر مسلمان را ایجاد کند شرعی و قابل اجرا نیست.

حجت الاسلام تویسرکانی ادامه داد: از مجموع آیات قرآن نظریه مقاومت بیرون می آید. مطابق این نظریه، باید در همه شئون-فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و ...- مقابل استیلای دشمنان ایستاد. مثلا حرکت در جهت خودکفایی یکی از راه های مقابله با استیلای کافران در جهت اقتصادی است که نمونه آن پالایشگاه ستاره خلیج فارس است که باعث خودکفایی در بنزین شد.

وی گفت: نظریه مقاومت یک نظریه عقلانی است نه نظریه ای احساسی و شعاری. رهبر انقلاب جمله بسیار زیبایی در این زمینه دارد که (هزینه سازش بیشتر از هزینه مقاومت است).

نماینده ولی فقیه در بسیج مستضعفین با اشاره به لفظ استکبار گفت: دولت های مستکبر یعنی دولت هایی که متکبرند و برای دیگر ملت ها ارزشی قائل نیستند. فرهنگ مستکبرین مکر است و شیوه شان خدعه است. پشت لبخند آنها غیضی نهفته وجود دارد و شبانه روز برای شما در حال نقشه کشیدن و توطئه هستند.

حجت‌الاسلام تویسرکانی در انتها با اشاره به ابعاد نظریه مقاومت گفت: اعتقاد به سنتهای الهی، اعتقاد به ولایت و امامت، اعتقاد به زمینه سازی ظهور و اعتقاد به جامعیت دین در اداره کشور هر کدام بعدی از نظریه مقاومت است.

منبع:فارس

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار