قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خبر داد:

تشکیل ۲۱ کارگروه در ستاد مرکزی بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب

نصرت الله لطفی گفت: ۲۱ کارگروه در ستاد مرکزی بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ۱۳ کارگروه در استان‌ها تعریف شده است و ضرورت دارد اصحاب رسانه فعالیت‌های این کارگروه‌ها را مطالبه کنند.
کد خبر: ۳۱۹۵۳۸
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۴ - 19November 2018

به گزارش دفاع پرس از قم، «نصرت الله لطفی» امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان قم با اشاره به ناکام ماندن تلاش‌های آمریکا اظهار کرد: راهپیمایی ۱۳ آبان در امسال سراسر کشور از هر سال باشکوهتر بود و این حضور بعد از ماه‌ها فشاراقتصادی و شروع تحریم‌های آمریکا و سیاه نمایی‌ها رخ داد و نشان داد انواع توطئه‌هایی که برای براندازی نظام اسلامی در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب تدارک دیده شده همچون گذشته شکست می‌خورد.

وی ادامه داد: دشمنان با استفاده از ۳۰۰ شبکه ماهواره‌ای به دنبال ناکارآمد نشان دادن نظام اسلامی و ضربه زدن به اعتماد مردم نسبت به این نظام هستند، در این راستا باید به دنبال پاسخ به شبهات به صورت منطقی، مستدل و باورپذیر باشیم.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور افزود: برنامه‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی صرفا منحصر به برگزاری جشن‌ها و مراسم‌های بزرگداشت نیست، بلکه برنامه‌های بصیرت افزایی به این مناسبت برگزار می‌شود؛ صدا و سیما تمام امکانات خودش را برای بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب بسیج کرده و باید اصحاب رسانه به وظیفه خود در خصوص روشنگری و مقابله با اقدامات دشمنان در این مناسبت عمل کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم افزود: ۸۰ درصد از جمعیت کشورمان دوران پیش از انقلاب اسلامی را درک نکردند، در طول چهار دهه اخیر شاهد فشار دشمنان بر ملت ایران از راه‌های مختلف بودیم، اما با این وجود ملت ایران با فشار‌های اقتصادی، فرهنگی و سیاسی دشمنان مقابله و ایستادگی کرد.

وی با بیان این که تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی و کارنامه ۴۰ ساله نظام یکی از رسالت‌های اساسی مسئولان محسوب می‌شود، گفت: مدیران باید ضمن پاسخگویی به شبهات به صورت مستدل، منطقی و باورپذیر، تبیین گفتمان انقلاب اسلامی، بازخوانی شعار‌های بنیادین، نقش مردم و ولایت فقیه در پیروزی انقلاب و استمرار و بالندگی این نظام با نگاه به چهار دهه حیات طیبه و بالندگی را در دستور کار قرار دهند.

لطفی خاطرنشان کرد: در ستاد مرکزی بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ۲۱ کارگروه در سطح ملی و ۱۳ کارگروه در سطح استان‌ها از جمله قم تعریف شد، از جمله این کارگروه‌ها در استان قم، کارگروه فرهنگی، کارگروه اجتماعی، کارگروه بهداشت و درمان و کارگروه محرومیت زدایی است و باید اصحاب رسانه از این کارگروه‌ها مطالبه گری داشته باشند.

در این نشست خبری که به دعوت صدا و سیمای مرکز قم برگزار شد، از تولیدات رسانه‌ای این مرکز و همچنین پایگاه اطلاع رسانی عملکرد چهل ساله انقلاب اسلامی رونمایی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها