جانشین فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی:

بسیج در عرصه‌های مختلف کارآمدی خود را ثابت کرده است

جانشین فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی گفت: در طول عمر با برکت بسیج شاهد این بودیم که بسیج در عرصه‌های مختلف کارآمدی خود را ثابت کرده است.
کد خبر: ۳۱۹۵۴۷
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۷ - 20November 2018

امروزه جبهه مقاومت اسلامی در مقابل استکبار جهانی به خوبی شکل گرفته است/بسیج در عرصه های مختلف کارآمدی خود را ثابت کرده است///این دو تیتر را من انتخاب کردم هر کدام به نظرتان خوب است همان را انتخاب کنید///ممنونبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از خراسان شمالی، «ابوالقاسم چمن» جانشین فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته بسیج اظهار داشت: بسیج میراث امام خمینی است و هوشمندی و درایت بی‌نظیر ایشان باعث شد که بسیج تشکیل شود.

وی عنوان کرد: با دوراندیشی و هوشمندی امام خمینی، بسیج مستضعفین شکل گرفت و امروز به برکت مجاهدت همه ایثارگران، شهدا و هدایت‌های امام خمینی و رهبر انقلاب اسلامی شاهد رشد و شکوفایی بسیج هستیم.

چمن گفت: تفکر بسیج توانسته این باور را در همه ایجاد کند که فرهنگ مقاومت و ایستادگی مبتنی بر فرهنگ عاشورا است و جبهه مقاومت جهانی را در مقابل استکبار ایجاد کند و در مبارزه با تفکرات انحرافی و افراطی غربی به جبهه متحد و قوی تبدیل شود.

جانشین فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی با اشاره به فرمایشات امام خمینی که فرمودند بسیجیان جهان اسلام باید در فکر ایجاد حکومت بزرگ اسلامی باشند گفت: امروزه جبهه مقاومت اسلامی در مقابل استکبار جهانی به خوبی شکل گرفته و پیروزی های جبهه مقاومت در حزب‌الله لبنان را می‌بینیم که باعث شده وزیر سابق جنگ رژیم صهیونستی به شکست خودشان در مقابل حزب الله اقرار و اظهار کند حماس حزب الله دوم است.

وی گفت: در طول عمر با برکت بسیج شاهد این بودیم که بسیج در عرصه های مختلف کارآمدی خود را ثابت کرده است؛ بسیج در عرصه محرومیت‌زدایی و سازندگی با تشکیل گروه‌های جهادی نقش آفرینی‌های بی‌نظیری در کشور ایفا کرده و به محرومین و مستعفین در حوزه‌های مختلف از جمله فرهنگی، آموزشی، بهداشتی، اشتغال، اقصاد مقاومتی، عمران و آبادانی کمک‌های بسیاری کرده است.

چمن با بیان اینکه منزلت و کارآمدی بسیج بر کسی پوشیده نیست، افزود: تجلی این منزلت در سایه وحدت و تعامل هم‌افزای همه اقشار و آحاد مردم را در اجرای برنامه‌های حماسه حضور مرکز استان خراسان شمالی در 5 آذرماه خواهیم دید که در این مراسم از اقوام مختلف استان با گویش های مختلف دعوت خواهد شد.

جانشین فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی شعار محوری هفته بسیج سال 97 را «بسیج مظهر ایستادگی، پیشرفت، وحدت و خدمت» اعلام کرد و بیان داشت: حضور آگاهانه و با بصیرت مردم در همه صحنه‌ها برای دفاع از انقلاب است که باید مورد توجه قرار بگیرد زیرا حضور آگاهانه مردم، انقلاب اسلامی را بیمه می‌کند.

وی ادامه داد: همچنین نباید صبر انقلابی مردم را در تحریم‌ها نادیده بگیریم و باید قدردان این صبر انقلابی مردم باشیم زیرا مردم همواره پای ارزش های انقلاب و اسلام ایستادگی کرده اند.

چمن با اشاره به سخن مقام معظم رهبری گفت: همه پیشرفت های کشور مدیون تفکر بسیجی است و یکی از دستاوردهای چهل سالگی انقلاب اسلامی تشکیل بسیج است؛ بسیج مظهر پیشرفت در عرصه های علمی، دفاعی، نانو، فناوری نوین و پزشکی است.

جانشین فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی بیان داشت: بسیج مظهر وحدت و خدمت است؛ امروز بسیج اقشار 22 گانه دارد و در بسیج، اقوام و اقشار مختلف مردم حضور دارند که در سایه سار ولایت این وحدت را به پیش خواهند برد.

وی اضافه کرد: اگر مسئولان و مدیران دولتی در نظام جمهوری اسلامی برکت وجود بسیج را باور کنند قطعا پیشرفت‌های ما صد چندان خواهد شد و همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند انکار و نادیده گرفتن بسیج، انکار ضروری‌ترین نیاز و مصلحت کشور است و کسانی که منکر بسیج می‌شوند و یا ناکارآمد جلوه می‌دهند، یا نابخردانه صحبت می‌کنند و یا خائن هستند.

چمن متذکر شد: ما در سپاه جوادالائمه آمادگی خود را جهت کمک به همه دستگاه‌های اجرایی در همه حوزه‌هایی که توان داریم اعلام می‌کنیم، زیرا توانمندی های بسیج بسیار فوق‌العاده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها