مراسم تودیع و معارفه استاندار همدان برگزار شد

طی مراسمی با حضور مسئولان و خانواده شهدا «محمدناصر نیکبخت» استاندار همدان جای خود را به «سیدسعید شاهرخی» داد.
کد خبر: ۳۱۹۵۹۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۵ - 20November 2018

مراسم تدویع و معارفه استاندار و رئیس شورای هماهنگی دفاع مقدس همدان برگزار شدبه گزارش دفاع‌ پرس از همدان، صبح امروز در آیین تودیع و معارفه استاندار همدان «سید سعید شاهرخی» به عنوان استاندار همدان و رئیس شورای هماهنگی دفاع مقدس معرفی و از خدمات 5 ساله «محمدناصر نیکبخت» تقدیر شد.

در این آیین که در سالن شهدای استانداری همدان برگزار شد، امام جمعه همدان، مدیران و روسای دستگاه‌های اجرایی استان، برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی، جمعی از معتمدان و روحانیون، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، نمایندگان اقشار و گروه های مختلف مردمی در این مراسم حضور داشتند.

در این آیین از 5 سال خدمات محمدناصر نیکبخت که 15 آذرماه 92 با حکم وزیر کشور جایگزین محمدعلی آزاد به عنوان استاندار پیشین همدان بود قدردانی شد.

سیدسعید شاهرخی استاندار جدید همدان متولد شهریورماه 1344 در شهر خرم ‌آباد و دارای مدرک کارشناسی ارشد جغرافیا و برنامه‌ریزی شهری و کارشناسی مدیریت صنعتی است.

وی حدود 15 سال در سطح شهرستان های استان همدان در کسوت های مختلف خدمت کرده است.

هفتم آبان ماه 96 بود که شاهرخی طی حکمی از سوی رحمانی فضلی وزیر کشور به عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری همدان منصوب شد.

سید سعید شاهرخی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان در نشست چهارشنبه گذشته هیات دولت به عنوان استاندار جدید همدان معرفی شد.

انتهای پیام/

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
شاهپورعطایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۹
0
0
برادر ارجنمد جناب آقای مهندس شاهرخی انتصاب بجا و بحق جنابعالی را که نشان از کاردانی، شایستگی ولیاقت حضرت عالیست صمیمانه تبریک و تهنیت عرض مینمایم و امیدوارم در این سمت خطیر همچون مسئولیتهای های قبلی موفق و پیروز باشید
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار