سردار آزادی:

قرارگاه فضای مجازی برای مقابله با تهدیدها توسط بسیج تاسیس شد

مشاور فرهنگی رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت:‌ امروز بیشترین تهدید دشمن در عرصه فرهنگی و به‌طور کل در عرصه جنگ نرم است و برای مقابله با این تهدیدها، بسیج قرارگاهی را تحت عنوان قرارگاه فضای مجازی تأسیس کرده است و از حرکت‌های مردمی در این عرصه حمایت می‌کند.
کد خبر: ۳۱۹۶۰۲
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۳ - 20November 2018

قرارگاه فضای مجازی برای مقابله با تهدیدها توسط بسیج تاسیس شدبه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، سردار عبدالرضا آزادی در گفت‌وگویی در ارتباط با نقش بسیج در پیشبرد مدیرت جهادی گفت: بسیج عقبه مردمی انقلاب است و میعادگاهی برای همه دلدادگان و دوست‌داران انقلاب اسلامی است تا در قالب بسیج، آموزش ببینند که آماده نقش‌آفرینی در عرصه‌های مختلف شوند.

حضور جهادی بسیج برای مقابله با جنگ اقتصادی

وی با بیان اینکه در دهه اول انقلاب تمام توان بسیج معطوف به حفظ امنیت و دفاع از انقلاب و کشور بود افزود: خوشبختانه در این عرصه فتوحات بسیاری نصیب نظام و انقلاب اسلامی شد اما بعد از دفاع مقدس، بسیج تمام توان خود را معطوف به حضور پُرشور فرهنگی و اجتماعی برای ساختن کشور کرد.

معاون بازرسی سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: امروز شاهد حضور گسترده بسیج در سراسر کشور در قالب گروه‌های جهادی هستیم و حضور پُررنگ در شرایطی رقم می‌خورد که دشمن جنگ اقتصادی گسترده‌ای را به کشور و ملتمان تحمیل کرده است.

حمایت بسیج از حرکت‌های جهادی در عرصه فضای مجازی

مشاور فرهنگی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در رابطه با خدمات فرهنگی بسیج تصریح کرد:‌ امروز بیشترین تهدید دشمن در عرصه فرهنگی و به‌طور کل در عرصه جنگ نرم است و برای مقابله با این تهدیدها، بسیج قرارگاهی را تحت عنوان قرارگاه فضای مجازی تأسیس کرده است و از حرکت‌های مردمی در این عرصه حمایت می‌کند.

وی افزود: بسیج یک شبکه اینترنت داخلی به نام «شباب» راه‌اندازی کرده و این شبکه با سراسر کشور ارتباط دارد و اخبار و مسائل روز را به بسیجیان و نخبگان منتقل می‌کند.

حضور فعال بسیج در تولید آثار فاخر فرهنگی انقلابی

آزادی تصریح کرد: همچنین بسیج یک بنیادی به نام روایت فتح در دهه‌های دوم و سوم تأسیس کرد و این بنیاد مکانی است برای تولیدهای فرهنگی، هنری و برگزاری جشنواره‌های مختلف که همین امسال در هفته بسیج سه جشنواره بین‌المللی به نام‌های فیلم مقاومت، تئاتر مقاومت و جشنواره هنرهای تجسمی مقاومت توسط این بنیاد برگزار می‌شوند.

مشاور فرهنگی رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه در عرصه آثار مکتوب، بسیج سه مجموعه انتشاراتی را در اختیار دارد گفت: انتشارات فاتحان، روایت فتح و انتشارات ساقی تحت نظر سازمان بسیج فعالیت می‌کنند و سالانه ۱۰۰ تا ۱۵۰ عنوان کتاب توسط این سه انتشارات به چاپ می‌رسند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بسیج یکی از مهم‌ترین گروه‌های مستندسازی کشور به نام روایت فتح را در اختیار دارد و بنیان‌گذار این گروه مستندساز، شهید آوینی بود و همچنان این گروه به تولید مستندهای جبهه و جنگ و مقاومت ادامه می‌دهد و همچنین بسیج یک گروه تولید محصولات پویانمایی را در اختیار دارد و در ۲۰ مرکز استانی، زیرساخت‌های تولید این محصولات فراهم شده است.  

منبع: آنا

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار