امیر سیاری در جمع خبرنگاران:

استفاده از خدمات دانشکده دندان‌پزشکی ارتش برای عموم مردم آزاد است

معاون هماهنگ‌کننده ارتش با اشاره به افتتاح بزرگترین مرکز دندان‌پزشکی نیرو‌های مسلح کشور گفت: اقشار مختلف مردم با دفترچه‌های بیمه می‌توانند از این مجموعه استفاده کنند.
کد خبر: ۳۱۹۶۰۳
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۵ - 20November 2018

استفاده از خدمات دانشکده دندان‌پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آجا برای عموم مردم آزاد استبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر دریادار «حبیب‌الله سیاری» معاون هماهنگ‌کننده ارتش در حاشیه مراسم افتتاح دانشکده دندان‌پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آجا (بزرگترین مرکز دندان‌پزشکی نیرو‌های مسلح کشور) در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این حرکت عظیم و ارزنده در راستای ارائه خدمات مناسب و با کیفیت در حوزه دندان‌پزشکی است.

امیر سیاری افزود: این مجموعه در راستای ارائه خدمات دندان‌پزشکی به کارکنان و خانواده‌های ارتش و نیرو‌های مسلح احداث شده است و اقشار مختلف مردم با دفترچه‌های بیمه می‌توانند از این مجموعه استفاده کنند.

وی با بیان اینکه در این مجموعه امکانات و سرمایه خوبی پای کار آمده و دستگاه‌ها و تجهیزات مناسب و به‌روزی در آن بکارگیری شده است، تصریح کرد: ان‌شاءالله بتوانیم خدماتی را ارائه دهیم که هم نیرو‌های مسلح و هم مردم شریف کشورمان از آن استفاده کنند.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش در پاسخ به سوالی درباره امکانات و ویژگی‌های مجموعه غدیر گفت: این مجموعه چند طبقه‌ای دارای زیربنایی به مساحت ۱۰ هزار متر مربع است که به کارگاه‌های آموزشی، درمانی و کلاس برای دانشجویان مجهز است.

امیر سیاری ادامه داد: به طور کلی صد درصد تجهیزات این مجموعه، تولید داخل است و این بیانگر توانمندی ما در حوزه درمانی است؛ چراکه دیگر در تولید تجهیزات به خودکفایی رسیده‌ایم و نیازی به دیگران نداریم.

وی خاطرنشان کرد: ارتش در آستانه ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی با انجام اقداماتی توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند تا آنان فکر نکنند که می‌توانند با تبلیغات سوء و عملیات روانی جلوی پیشرفت جمهوری اسلامی ایران را بگیرند.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش افزود: افتتاح همین دانشکده یک حرکت بزرگ علمی محسوب می‌شود و این یعنی ما امروز به مرحله‌ای از پیشرفت دست یافته‌ایم که از نظر آموزشی در ابعاد مختلف نظامی و علمی نیازی به بیگانگان نداریم.

امیر سیاری با بیان اینکه ارتش امروز در حوزه تجهیزات به جایی رسیده که قطعا توانایی تولید تجهیزات مورد نیاز خود را داراست، افزود: در آینده نزدیک شاهد الحاق ناوشکن و زیردریایی در نداجا خواهیم بود؛ همچنین در حوزه پدافندی و نیروهای زمینی و هوایی نیز دستاورد‌های جدیدی خواهیم داشت که در زمان خودش رونمایی می‌شود.

وی در خصوص دیدار خود با نوبخت نیز گفت: به منظور پیگیری مسائل مربوط به بودجه و اعتبارات، این دیدار صورت گرفت و طی آن میزان اعتبارات مصوب را کنترل و هماهنگ کردیم تا ان‌شاالله بتوانیم کمبود‌ها را رفع کنیم.

انتهای پیام/ ۲۲۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار