نماینده ولی فقیه در سپاه استان فارس تأکید کرد؛

بسیج یعنی شکل‌گیری گفتمان کار، خلاقیت و تدبیر در جامعه

حجت‌الاسلام «محمد حاجی‌زاده» به مهم‌ترین ویژگی‌های مورد نیاز امروز بسیجیان اشاره کرد و گفت: بسیج به‌معنای شکل‌گیری گفتمان کار، خلاقیت و تدبیر در جامعه است و بسیجی اهل شعار و حرف نیست، بلکه اهل عمل و ورود به میدان‌های دشوار است.
کد خبر: ۳۱۹۶۱۲
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۰ - 20November 2018

بسیج یعنی شکل‌گیری گفتمان کار، خلاقیت و تدبیر در جامعهبه گزارش دفاع پرس به نقل از روابط عمومی و تبلیغات سپاه «فجر» استان فارس، حجت‌الاسلام «محمد حاجی‌زاده» نماینده ولی فقیه در سپاه استان فارس، اظهار داشت: بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران از تشکیل ارتش ۲۰ میلیونی بنای شکل‌گیری یک واحد نظامی را نداشتند، بلکه به‌دنبال این بودند که یک تفکر و گفتمان ایجاد شود، که این تفکر و گفتمان بتواند در راستای دفاع از اهداف و دستاورد‌های انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف حضور داشته باشد.

وی افزود: به‌عبارت دیگر این گفتمان برای شکل‌گیری یک تفکر جهادی و انقلابی برای مقابله با اهداف نظام سلطه تشکیل شده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه استان فارس افزود: بسیج و بسیجی یعنی یک گفتمان دینی، یک منشور اعتقادی و بصیرتی و به تعبیر امام راحل «بسیج لشکر مخلص خداست» که این لشکر توانسته است برای تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی، حضور مقتدرانه‌ای در تمامی عرصه‌ها داشته باشد.

وی به مهم‌ترین ویژگی‌های مورد نیاز امروز بسیجیان اشاره کرد و گفت: بسیج به‌معنای شکل‌گیری گفتمان کار، خلاقیت و تدبیر در جامعه است و بسیجی اهل شعار و حرف نیست، بلکه اهل عمل و ورود به میدان‌های دشوار است.

حجت‌الاسلام حاجی‌زاده خاطرنشان کرد: در این ۴۰ سال عمر باشکوه انقلاب اسلامی، بسیج همواره حضور مقتدرانه و با صلابتی در عرصه‌های مختلف داشته که این حضور با اخلاق و معنویت توأم بوده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه استان فارس به حضور بسیجیان در هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: در طول هشت سال جنگ تحمیلی، تفکر و گفتمان بسیجی توانست بهترین و باکمال‌ترین جوان‌ها را برای دفاع از اسلام و انقلاب به میدان نبرد حق علیه باطل بیاورد و امروز تعداد بسیار زیادی از شهدای ما را بسیجیان مخلص تشکیل می‌دهند.

وی گفت: بسیجی نه تنها منزوی نیست بلکه با بصیرت و ایمان، از تمامی اتفاقات کشور و جهان آگاه است و می‌تواند نگاه و تحلیل درستی از رویداد‌ها داشته باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها