در دیدار مدیران‌کل حفظ آثار دفاع مقدس ایلام با صدا و سیمای مرکز ایلام مطرح شد؛

رونمایی از ۸ کتاب صوتی در حوزه زنان و دفاع مقدس ایلام

انعقاد تفاهمنامه در حوزه اسناد دفاع مقدس و رونمایی از ۸ عدد کتاب صوتی در حوزه زنان و دفاع مقدس از مهمترین موضوعات مطرح شده در دیدار مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس ایلام با مدیرکل صدا و سیمای مرکز این استان بود.
کد خبر: ۳۱۹۶۱۹
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۳ - 20November 2018

رونمایی از ۸ کتاب صوتی در حوزه زنان و دفاع مقدس ایلامبه گزارش دفاع پرس از ایلام، جلسه تعامل و همکاری در حوزه اسناد دفاع مقدس با حضور مدیرکل صدا و سیمای مرکز ایلام و مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ایلام در محل صدا و سیما برگزار شد.

در این جلسه سرهنگ «محمدرضا شرفبیانی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ایلام ضمن قدردانی از زحمات صدا و سیمای ایلام در ایام اربعین حسینی به ارائه فعالیت‌های این اداره‌کل در حوزه کارهای اسناد دفاع مقدس پرداخت.

شرفبیانی در ادامه در خصوص انعقاد تفاهم‌نامه فی مابین اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس و صدا و سیما در حوزه اسناد دفاع مقدس اعلام آمادگی کرد و گفت: به منظور غنی‌سازی مراکز آرشیو صدا و سیما و اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس باید هر چه سریع‌تر تفاهمنامه‌ای در خصوص بررسی و تعامل در حوزه اسناد دفاع مقدس با هدف استفاده از این اسناد در مراحل کاری فی مابین منعقد شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان ایلام در این جلسه از ایجاد استودیو صدا و سیما در موزه دفاع مقدس استان با نظر کارشناسان صدا و سیما خبر داد.

در ادامه «علیرضا شیروی» مدیرکل صدا و سیمای مرکز ایلام هم ضمن استقبال از موضوعات مطرح شده در این جلسه، آمادگی صدا و سیمای مرکز ایلام را در خصوص تجهیز استودیو در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس و همچنین ساخت و پخش تیزرهای اطلاع رسانی اداره‌‌کل حفظ آثار دفاع مقدس را اعلام کرد.

شیروی در پایان این جلسه از رونمایی از ۸ عدد کتاب صوتی که در حوزه زنان و دفاع مقدس بصورت مشترک با همکاری دو اداره‌کل تولیده شده در آینده نزدیک خبر داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار