امام جمعه تبریز:

فرهنگ بسیج اگر در جامعه حاکم‌ شود مردم ما بیمه خواهند شد

امام جمعه تبریز گفت: همه ما وظیفه داریم در کشور فرهنگ بسیج را در همه ارگان‌ها و نهاد‌ها حاکم‌ کنیم چرا که اگر فرهنگ بسیج در جامعه حاکم‌ شود مردم ما بیمه خواهند شد.
کد خبر: ۳۱۹۶۴۹
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۹ - 20November 2018

اگر فرهنگ بسیج در جامعه حاکم‌ شود مردم ما بیمه خواهد شدبه گزارش دفاع پرس از آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام «سیدمحمدعلی آل‌هاشم» نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی امروز در تجمع طلاب و اساتید حوزه‌های علمیه تبریز در حمایت از مردم مظلوم یمن اظهار داشت: در حومه الحدیده جزایر متعددی وجود دارد که ائتلاف به رهبری عربستان بر آن‌ها چشم طمع دارند. سیطره بر آن‌ها سیطره بر بخش جنوبی دریای سرخ است و عربستان سعودی در عملیات بندر الحدیده دو جزیره راهم اشغال کرده است.

وی عنوان کرد: می توان گفت امارات متحده عربی نیز بیشتر به دنبال جنبه های اقتصادی جنگ یمن است است تا نظامی پیشبرد پروژه تجزیه یمن که براساس آن یکی از اقلیم‌های مدنظر استان الحدیده است و طبق طرح اماراتی‌ها غرب یمن باید سهم طحامی‌ها باشد که اینها رابطه خوبی با اماراتی‌ها دارند و حتی آنهایی که در جده سکونت دارند تابعیت اماراتی دارند و می‌خواهند با اشغال الحدیده طحامی‌ها را اسکان بدهند تا با افراد نفوذی بتوانند فعالیت‌های خود را در این منطقه ادامه دهند.

آل‌هاشم خاطرنشان کرد: برنامه امارات و عربستان سعودی برای تسلط بر مناطق راهبردی یمن نشان از برنامه‌ریزی این کشور‌ها با آمریکا در جهت انحصار دریایی برمنطقه خلیج فارس است. در صورت اشغال الحدیده از نظر اقتصادی و سیاسی بحران موجود با پیچیدگی‌های خاصی همراه خواهد شد. البته بسیاری از کارشناسان اشغال این بندر را در کوتاه مدت ناممکن می دانند.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی تاکید کرد: همه مسلمانان باید بیدار باشند و در مقابل جنایاتی که با رهبری و تفکرات آمریکا توسط سعودی‌‌‌ها انجام می‌گیرد سکوت اختیار نکنند. جا دارد شعار همیشگی مرگ ‌بر آمریکا هیچ وقت رها ‌نگردد.امروز طلاب مدارس دینی و حوزه های علمیه، برادران و خواهران تبریزی دور هم جمع شده‌اند در محکوم کردن این جنایاتی که توسط سعودی‌ها در یمن اتفاق میفتد.

امام جمعه تبریز متذکر شد: در هفته بسیج قرار داریم و لازم است با توجه به رهنمودهایی که مقام معظم رهبری در سخنان خویش فرموده‌اند، ما همه وظیفه داریم در کشور فرهنگ بسیج را در همه ارگان‌ها و نهادها حاکم‌ کنیم چرا که اگر فرهنگ بسیج در جامعه حاکم‌ شود مردم ما بیمه خواهند شد و دشمن از فرهنگ بسیجی می‌ترسد و ما به فرهنگ بسیج محتاجیم و باید همه ما با فرهنگ بسیج آشنا شویم. وعده الهی حق است روز به روز برنامه‌های اسلام‌ گسترش پیدا می‌کند و موفقیت اسلام حتمی است و بیشتر خواهد شد و دشمنان ما نابود خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار