فرمانده انتظامی لرستان خبر داد؛

تدوین ۱۶ طرح پیشگیرانه و ۴ طرح عملیاتی توسط نیروی انتظامی لرستان

سردار «محمد مهدیان‌نسب» گفت: نقشه راه استان را در قالب ۱۶ طرح پیشگیرانه و ۴ طرح عملیاتی تدوین کرده‌ایم و این اقدام با انسجام داخلی و تعامل با بیرون از استان در دستور کار قرار گرفته است.
کد خبر: ۳۱۹۶۵۷
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۴ - 20November 2018

جذب 500 نفر نیرو در آینده نزدیکبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از خرم‌آباد، سردار «محمد مهدیان‌نسب» فرمانده انتظامی استان لرستان، امروز (سه‌شنبه) در مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی خرم‌آباد، اظهار داشت: طرح‌هایی را که در فرماندهی انتظامی استان پی‌ریزی می‌کنیم با تجزیه و تحلیل تبدیل به دانش می‌شوند؛ بنابراین نوع فعالیت‌های ما دانش بنیان است.

وی گفت: نقشه راه استان را در قالب ۱۶ طرح پیشگیرانه و ۴ طرح عملیاتی تدوین کرده‌ایم و این اقدام با انسجام داخلی و تعامل با بیرون از استان در دستور کار قرار گرفته است.

فرمانده انتظامی استان لرستان با بیان این‌که برای پیشگیری از جرم باید همه دستگاه‌ها همکاری کنند، افزود: وظیفه پیشگیری از جرم وظیفه دستگاه قضایی بوده و نیروی انتظامی نیز در این حوزه ورود پیدا کرده است.

سردار مهدیان‌نسب عنوان کرد: کشف جرائم برعهده نیروی انتظامی است و ۱۷ سازمان در زمینه پیشگیری از وقوع جرم مشخص شده و ۹۰ درصد جرائم تاکنون کشف شده است.

وی با بیان این‌که پلیس باید امر به معروف و نهی از منکر را قوی ببیند، عنوان کرد: اگر کسی به صورت غیرقانونی از سلاح استفاده کند، با سلاح گرم با او برخورد می‌کنیم.

فرمانده انتظامی لرستان، نگاه نیروی انتظامی را مهارت‌محوری دانست و تصریح کرد: بیش از هزار و ۱۰۰ متر فضا برای تجمیع فوریت‌های پلیس ۱۱۰ در مرکز لرستان در نظر گرفته شده است و به‌زودی افتتاح می‌شود.

سردار مهدیان‌نسب با بیان این‌که ارتقاء جایگاه ۲۵ کلانتری، از اقدامات صورت گرفته در ناحیه انتظامی لرستان است، خاطرنشان کرد: بیش از ۱۵ پروژه در استان پیش‌بینی شده تا عملیاتی شوند که این پروژه‌ها شامل پاسگاه‌ها و کلانتری‌های جدید در مرکز استان هستند.

فرمانده انتظامی لرستان، از جذب ۵۰۰ نفر نیرو در آینده نزدیک خبر داد و یادآور شد: برای جذب نیرو در همه شهر‌های استان لرستان، ۲ هزار نفر در این زمینه سهمیه گرفتیم که از این تعداد هزار و ۱۵۰۰ نفر از جوانان شهر‌های مختلف استان جذب شده‌اند.

وی با اشاره به ارتقای یگان امداد استان برای واکنش سریع، گفت: اولویت ما پیشگیری از بحران‌های اجتماعی، برخورد با موضوع کالای قاچاق، مبارزه با مواد مخدر، برخورد با خرده‌فروشان مواد مخدر است و در این زمینه در ماه‌های اخیر بیش از ۳ هزار و ۶۰۰ کیلو گرم مواد مخدر کشف کرده‌ و در این زمینه تعدادی را دستگیر و به مراجع قضایی تحویل دادیم.

فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به معرفی فرمانده جدید انتظامی خرم‌آباد، گفت: «صفی‌الله بیرانوند» فرمانده سابق نیروی انتظامی خرم‌آباد عملکرد مطلوبی داشت و «محمد قاسم طرحانی» فرمانده جدید انتظامی تجارب ارزنده‌ای دارد که امیدواریم در مسئولیت جدیدشان موفق باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها