امام جمعه پلدختر:

بسیج باید به بدنه دولت ورود پیدا کند

حجت‌الاسلام «احمدعلی حسین‌زاده عاملی» با بیان این‌که بسیج باید به بدنه دولت ورود پیدا کند و در امر سازندگی دولت را کمک کند، گفت: ۸۰ میلیون ایرانی بسیجی هستند و اگر همین فرهنگ بسیجی نبود، کشور‌های عراق و سوریه سقوط می‌کردند و یمن در مقابل همه کشور‌ها ایستادگی نمی‌کرد.
کد خبر: ۳۱۹۶۶۴
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۷ - 20November 2018

بسیجی باید دارای تخصص، تعهد و تهذیب باشدبه گزارش دفاع پرس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام «احمدعلی حسین‌زاده آملی» امام جمعه پلدختر، امروز (سه‌شنبه) در دیدار با پرسنل سپاه و شورای اداری این شهرستان، با اشاره به این‌که عشق و دلدادگی همه ما این است که بسیجی هستیم و این تاج افتخاریست که امام خمینی (ره) به ما داده است، اظهار داشت: بسیجی پیرو حضرت علی (ع) است و بسیجیان بزرگ‌ترین مدافعان اسلام هستند که باید در تمام عرصه‌ها حضور داشته باشند.

وی در رابطه با ویژگی‌های بسیج، افزود: مردمی بودن، مدیریت جهادی، ارائه خدمات خالصانه و بی‌منت، سازش ناپذیری با دشمن و انس با قرآن، از جمله این ویژگی‌های است که بسیج را ممتاز کرده است.

امام جمعه پلدختر با بیان این‌که اگر امام جمعه یا فرماندار ویژگی‌های مذکور را داشتند بسیجی هستند، عنوان کرد: اخلاص، ایثار و بصیرت سبب می‌شود که بسیجیان به حفاظت از جمهوری اسلامی بپردازند و داشتن روحیه بسیجی عاملی است که انقلاب ما را حفظ کرد و آن را از چنگال فتنه‌گران درآورد.

وی با اشاره به این‌که بسیجی باید دارای تحصیلات، تخصص، تعهد و تهذیب باشد، بیان کرد: اگر برخی مواقع ضربه می‌خوریم به واسطه نداشتن تعهد و تخصص است.

حسین‌زاده آملی گفت: خداباوری، فداکاری، تدین در همه عرصه‌ها، داشتن مهر مقدس، آمادگی داشتن، بصیرت و دشمن‌شناسی، نرنجیدن از طعنه‌های دیگران، ولایت‌مداری و حزبی و جناحی نبودن، از ویژگی‌های فرهنگ بسیجی و بسیجیان است.

وی با بیان این‌که بسیجی حزبی و جناحی نیست و تنها ولایت را می‌بیند، تصریح کرد: هدف از تشکیل بسیج انقلابی و جهادی عمل کردن است.

امام جمعه پلدختر با بیان این‌که بسیج باید به بدنه دولت ورود پیدا کند و در امر سازندگی دولت را کمک کند، خاطرنشان کرد: ۸۰ میلیون ایرانی بسیجی هستند و اگر همین فرهنگ بسیجی نبود، کشورهای عراق و سوریه سقوط می‌کردند و یمن در مقابل همه کشورها ایستادگی نمی‌کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها