فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه:

دستاورد‌های ۴۰ ساله انقلاب در پرتو ولایت‌مداری بوده است

سردار «بهمن ریحانی» گفت: ۴۰ سال از عمر نظام پربرکت جمهوری اسلامی ایران می‌گذرد و افتخارات را پشت سر می‌گذاریم و این دستاورد‌ها همه در سایه و پرتو ولایت‌مداری بوده است.
کد خبر: ۳۱۹۶۷۴
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۹ - 20November 2018

همه دستاوردها  40 ساله انقلاب در سایه و در پرتو ولایت‌مداری بوده استبه گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، سرتیپ دوم پاسدار «بهمن ریحانی» فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه، امروز (دوشنبه) در دیدار بسیجیان با نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه، اظهار داشت: ۴۰ سال از عمر نظام پربرکت جمهوری اسلامی ایران می‌گذرد و افتخارات را پشت سر می‌گذاریم و این دستاورد‌ها همه در سایه و در پرتو ولایت‌مداری بوده است.

وی افزود: سکاندار این انقلاب و نظام در همه برهه‌ها و مشکلات و چالش‌هایی که دشمنان برای ما به وجود آوردند، مقام عظمای ولایت بوده است.

فرمانده سپاه استان کرمانشاه با گرامی‌داشت هفته وحدت، گفت: خداوند عطیه‌ای به جهان هستی عطا کرد تا دنیا را از تیرگی نجات دهد و همان زمان هم همه دشمنان برای مقابله با انقلاب توحیدی پیامبر (ص) صف‌آرایی کردند و امروز هم می‌بینیم که تمام پایگاه‌های دشمنان در مقابل انقلاب اسلامی صف‌آرایی کرده‌اند.

وی با بیان این‌که امروز تفکر نظام انقلاب اسلامی در بخشی از دنیا فراگیر شده است، بیان کرد: براساس همین تفکر انقلابی، امروز شاهد مقابله و ایستادگی جنبش‌های اسلامی با زیاده‌خواهی دشمنان هستیم.

سردار ریحانی تصریح کرد: امروز شاهدیم کشور‌های منطقه که یک زمانی زیر یوغ استکبار بودند، رهایی پیدا کردند.

وی با گرامی‌داشت هفته بسیج عنوان کرد: بسیج یادگار ماندگار حضرت امام خمینی (ره) و درخت تنومندی است که در همه برهه‌های انقلاب دستاورد‌ها و خدمات زیادی را به انقلاب ارائه کرده است.

سردار ریحانی گفت: امام راحل به دنبال تشکیل ارتش مردمی و قدرتمند بود تا در همه صحنه‌های انقلاب به نیاز قدرت آن توجه شود و نیز یک نظام فرهنگی و تربیتی را در جامعه به وجود بیاورد تا براساس این تفکر، مردم و جوانان را در صحنه نگه داریم که به حق این چنین بود و با تشکیل بسیج محقق شد.

وی با بیان این‌که ملت انقلابی و بسیجی ما در ۴۰ سال انقلاب اسلامی در مقابل همه هجمه‌های دشمن محکم ایستاده است، اظهار داشت: بسیج یک تشکل قدرتمند مردمی برای یک امنیت پایدار و مردمی، هم در صحنه داخلی و هم خارج از مرز‌ها است.

فرمانده سپاه استان کرمانشاه با اشاره به این‌که بسیج یک عامل بازدارندگی برای نظام جمهوری اسلامی است، گفت: حضور بسیج در همه صحنه‌ها و گردان‌های بیت‌المقدس، امام حسین (ع) و رده‌های سازمان یافته‌نشان از اقتدار است.

وی با بیان این‌که دشمنان در فرضیه‌های نظامی خود روی همین گردان‌ها و مردم حساب باز خواهند کرد، تصریح کرد: همین تفکر بسیجی امروز موجب تشکیل ارتش‌های مردمی در سوریه، عراق و یمن شده است.

سردار ریحانی بیان کرد: بسیج یک تشکل مردمی و آماده برای حضور در همه میادین انقلاب است که به آن نیاز داشته باشد.

وی با اشاره به خدمات بسیج در زلزله سال گذشته «سرپل‌ذهاب»، عنوان کرد: اگر حضور گسترده نیرو‌های بسیج در کنار سایر نیرو‌ها برای امداد و نجات نبود، شاهد تلفات بیش‌تری بودیم.

فرمانده سپاه استان کرمانشاه با بیان این‌که بسیج یک نیروی عظیم و کارآمد است، افزود: بسیج یعنی حضور آگاهانه ملت در همه صحنه‌های انقلاب اسلامی و امروز همه ملت دارای تفکر بسیجی هستند.

وی بیان کرد: یکی از ماموریت‌های بسیج خدمت‌رسانی است و به‌ویژه در مناطق محروم و تا زمانی که براساس این تفکر و فرهنگ عمل کنیم، موفق خواهیم بود.

سردار ریحانی با اشاره تهدیدات دشمن در روز ۱۳ آبان و وضع تحریم‌های جدید، بیان کرد: چیزی که موجب شکست دشمنان شده، استقامت و مقاومت ملت ایران است.

وی عنوان کرد: هر چند مردم در بعضی مباحث از جمله مباحث اقتصادی گله‌مند هستند، اما از ولایت‌مداری، اصل نظام و تبعیت از ولایت کوتاه نمی‌آیند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار