مشاور عالی وزیر اطلاعات در کرمان:

آمریکا از اموال سعودی‌ها در راستای دشمنی با اسلام استفاده می‌کند

مشاور عالی وزیر اطلاعات با اشاره به اینکه آمریکا از اموال سعودی‌ها در راستای دشمنی با اسلام استفاده می‌کند گفت: همه دولت‌های آمریکا در این سال‌ها در غرب‌آسیا با تفرقه‌افکنی جنگ را به خانه مسلمانان آوردند و بسیاری از مسلمانان را به خاک و خون کشیدند.
کد خبر: ۳۱۹۶۷۹
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۰ - 20November 2018

آمریکا از اموال سعودی‌ها در راستای دشمنی با اسلام استفاده می‌کندبه گزارش دفاع پرس از کرمان، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد خزائی صبح امروز در هشتمین همایش آئین برادری که با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین علیدادی‌سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان، فدایی استاندار کرمان و جمعی از مدیران استانی و روسای طوایف، فرماندهان نظامی و انتظامی استان در شهرستان منوجان برگزار شد، با بیان اینکه تغییرات فوق‌العاده‌ای در مناطق جنوبی استان کرمان شاهد هستیم اظهار داشت: بنیاد مستضعفان در جنوب استان کرمان و در قلعه‌گنج اقدامات بسیار خوبی در راستای محرومیت‌زدایی انجام داده که جای قدردانی دارد.

وی با اشاره به اینکه با بعثت پیامبر بزرگوار اسلام(ص) مسیر تکامل بشریت آغاز شد و امروز جایی در دنیا نیست که از ماذنه مساجد نام محمد(ص) بلند نباشد گفت: گفتمان اسلام با برکت انقلاب در دنیا گسترده شده و روزبه‌روز بر طرفداران این تفکر اضافه می‌شود.

مشاور عالی وزیر اطلاعات با بیان اینکه بنیانگذار وحدت امت اسلامی امام علی(ع) است که بعد از رحلت پیامبر(ص) از حق خود کوتاه آمد و عاملی برای وحدت در بین جامعه مسلمین شد خاطرنشان کرد: در طول تاریخ نیز ائمه اطهار(س) برای وحدت بین مسلمین تلاش فراوان کردند.

وی با یادآوری اینکه بعد از پیروزی انقلاب ایران، نظام ما به‌دلیل حمایت از فلسطین و مظلومان جهان و امت اسلام همیشه مورد تهدید آمریکا و اسرائیل بوده است گفت: ‌قرآن می‌گوید با کفار به شدت مقابله کنید و قرآن ما را از دوستی با کفار و مستکبرین عالم منع کرده و همه اینها در قرآن به صراحت آمده است.

خزائی با اشاره به اینکه امروز آمریکا از اموال سعودی‌ها در راستای دشمنی با اسلام استفاده می‌کند بیان کرد:‌ آمریکا به جز نابودی اسلام چیز دیگری را نمی‌خواهد و ما باید هوشیار باشیم. همه دولت‌های آمریکا در این سال‌ها همیشه در خاورمیانه با تفرقه‌افکنی جنگ را به خانه مسلمانان آوردند و بسیاری از مسلمانان را به خاک و خون کشیدند.

مشاور عالی وزیر اطلاعات با تاکید بر اینکه آمریکا در این سال‌ها همیشه از گروه‌های تروریستی حمایت کرده است، گفت: امروز ایران کشور قدرتمندی در دنیا و یک کشور تعیین‌کننده در منطقه است. آمریکا در هیچ یک از توطئه‌های خود علیه ایران موفق نبوده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها