مدیرعامل بهره برداری «نفت و گاز» زاگرس جنوبی:

باید به دوران دفاع مقدس و دستاورهای آن افتخار کنیم

«حمید ایزدی» با بیان اینکه ساخت مراکز فرهنگی دفاع مقدس بسیار کار ارزشمند و ماندگاری است، گفت: همه ما باید به دوران باشکوه دفاع مقدس و دستاوردهای آن افتخار کنیم.
کد خبر: ۳۱۹۷۱۴
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۰ - 20November 2018

مدیرعامل بهره برداری «نفت و گاز» زاگرس جنوبی صبح امروز (سه‌شنبه) در بازدید از مرکز فرهنگی دفاع مقدس فارس به همراه کارکنان شرکت بهره برداری گاز زاگرس جنوبی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس در شیراز با بیان اینکه قدرت ملی ما توجه به ارزش‌های انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس است، اظهار داشت: همه ما مسئولین و جامعه باید به دستاوردها و فرهنگ ارزشمند دوران دفاع مقدس افتخار کنیم و در راستای ترویج و گسترش آن تلاش داشته باشیم.

این رزمنده دوران دفاع مقدس با اشاره به اینکه خود در کنار «رزمندگان» و «شهدا» حضور داشته و با آن‌ها خاطره دارد و از نزدیک رشادت‌های رزمندگان را مشاهده و لمس کرده، بیان داشت: گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا و رزمندگان و انتقال فرهنگ ارزشمند دوران جنگ به نسل‌های آینده یک ضرورت و اولویت اصلی مسئولین باید باشد.

وی تصریح کرد: با گرامی‌داشت ایام‌های همچون هفته بسیج، هفته دفاع مقدس، سالروز عملیات‌ها، سالروز شهادت رزمندگان می‌توان قدرت ملی و منطقه‌ای کشور را افزایش داد و با الگوگیری از فرهنگ دوران دفاع مقدس بر مستکبرین غلبه کرد.

ایزدی ساخت مراکز فرهنگی دفاع مقدس را بسیار لازم و ارزشمند دانست و بیان داشت: این مراکز می‌توانند عظمت و بزرگی رشادت‌ها‌، دستاوردها و ازخودگذشتگی رزمندگان را در دوران دفاع مقدس به جامعه نشان دهد و با بهره‌گیری از این فرهنگ می‌توان بر تمامی مشکلات جامعه در حوزه‌های مختلف علبه کرد و پیروز شد.

مدیرعامل بهره برداری «نفت و گاز» زاگرس جنوبی گفت: هر ساله این شرکت برنامه ریزی مناسبی در ایام‌های مختلف حوزه دفاع مقدس و بسیج دارد که امسال نیز برنامه‌های از جمله سرکشی از رزمندگان و خانواده‌های شهدا، حضور در گلزار شهدا، تجلیل از رزمندگان و بسیجیان، برگاری مسابقات ورزشی و فرهنگی در به مناسبت گرامیداشت ایام هفته بسیج برگزار می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها