حمله هوایی جدید عراق به مواضع تروریستها در خاک سوریه

منابع عراقی از حمله هوایی جدید جنگنده‌های اف ۱۶ این کشور به اهدافی در داخل سوریه که بر اثر آن شماری از تروریستها کشته و مراکز آنها منهدم شد، خبر دادند.
کد خبر: ۳۱۹۷۲۸
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۴ - 20November 2018

حمله هوایی جدید عراق به مواضع تروریستها در خاک سوریهبه گزارش گروه بین الملل دفاع پرس، فرماندهی عملیات مشترک عراق از عملیات هوایی جدید در اراضی سوریه ضد تکفیری‌ها خبر داد.

در بیانیه این فرماندهی آمده است: به دستور فرمانده کل نیرو‌های مسلح و با نظارت فرماندهی عملیات مشترک؛ جنگنده‌های اف ۱۶ عراق امروز اهدافی را در داخل اراضی سوریه هدف قرار دادند و این براساس اطلاعات دقیق اداره اطلاعات و مبارزه با تروریسم صورت گرفت و انبار تسلیحاتی وابسته به گروه موسوم به ولایت الفاروق هدف قرار گرفت و منهدم شد.

فرماندهی عملیات مشترک عراق بیان کرد: در داخل این انبار سلاح ۱۰ تروریست و موشک و مواد منفجره داعش در منطقه السوسه وجود داشت. علاوه بر آن ضربه مهلک دیگری در منطقه الباغور به مقر آنچه گروه الفاروق نامیده می‌شد، وارد شد که در داخل این مرکز نیز ۳۰ تروریست، موشک‌انداز‌ها و سلاح‌های مختلف وجود داشت. بر اساس اطلاعات واصله ۲ هدف به طور کامل منهدم و جنگنده‌ها با سلامت بازگشتند.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها