فرمانده سپاه عشایر کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛

برگزاری همایش 40 سالگی انقلاب اسلامی در «یاسوج»

«جاماسب بهمنیار» از برگزاری همایش چهل سالگی انقلاب اسلامی به مناسبت هفته بسیج در یاسوج خبر داد.
کد خبر: ۳۱۹۷۳۶
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۴ - 20November 2018

برگزاری همایش 40 سالگی انقلاب اسلامی در «یاسوج»به گزارش خبرنگار دفاع پرس از یاسوج، «جاماسب بهمنیار» عصر امروز در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج اعتلا و رشد و نمو بسیج را نیاز امروز انقلاب اسلامی عنوان کرد و اظهار داشت: در راستای ترویج گفتمان انقلاب اسلامی، همایش 500 نفری با حضور اقشار مختلف مردم به مناسبت چهل سالگی انقلاب در یاسوج برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این همایش روز پنجشنبه این هفته در حسینیه «ثارالله» سپاه فتح استان برگزار می‌شود، افزود: سردار «نقدی» سخنران ویژه این همایش است.

فرمانده سپاه عشایر کهگیلویه و بویراحمد گفت: در طی این هفته 25 عنوان برنامه با 40 آیتم توسط سپاه عشایر استان برگزار می‌شود که افتتاح سه طرح عمرانی و چندین طرح اقتصاد مقاومتی در مناطق مختلف استان از مهم‌ترین این برنامه‌ها است.

بهمنیار غبارروبی گلزار شهدا، سرکشی از خانواده‌های شهدا، دیدار با جانبازان بستری در بیمارستان «سلمان» یاسوج، سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه و برگزاری صبحگاه دانش‌آموزی در مدارس استان را از دیگر برنامه‌های هفته بسیج عنوان کرد.

وی همچنین از اعزام 10 گروه جهادی به مناطق محروم استان در هفته بسیج خبر داد و ابراز کرد: ساخت خانه عالم، مسجد، مدرسه و مسکن مددجویان کمیته امداد در دستورکار این گروه‌های جهادی قرار دارد.

فرمانده سپاه عشایر کهگیلویه و بویراحمد همچنین از اجرای طرح بسیج محله‌محور با هدف کمک به امنیت پایدار مردم محلات و مناطق مختلف، اجرای طرح صالحین بسیج، طرح مسجد محوری، اجرای طرح بسیج همگام با کشاورز و برگزاری نشست‌های بصیرت‌افزایی به مناسبت هفته بسیج خبر داد.

بهمنیار عنوان کرد: در این هفته همچنین یادواره‌های شهدا در سه قالب آبروی محله، پایگاه‌های مقاومت و حوزه مقاومت برگزار می‌شود.

وی همچنین از اعزام 45 نفر از بسیجیان سپاه عشایر استان برای شرکت در برنامه تجمع بسیجیان کشور تحت عنوان «اقوام و اقلیت‌ها» به تهران خبر داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار