دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان مازندران:

هفته وحدت، هفته مقابله با استکبار جهانی است

خلیل صالحی گفت: هفته وحدت،هفته تلاش برای تحقق عدالت اجتماعی و همچنین هفته مقابله با استکبار جهانی است.
کد خبر: ۳۱۹۷۴۵
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۵ - 20November 2018

هفته وحدت، هفته بازشناسی قداست اسلامی استبه گزارش دفاع پرس از ساری به نقل از روابط عمومی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان مازندران، «خلیل صالحی» دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان مازندران ضمن گرامیداشت سالروز ولادت با سعادت حضرت رسول اکرم (ص) و میلاد مسعود حضرت امام جعفر صادق (ع) و هفته وحدت اظهار داشت: هفته وحدت فرصت مناسبی برای همدلی مسلمین در سراسر عالم است.

وی افزود: جهان اسلام و مکارم انسانی و اخلاقی در آن دوره جاهلیت و برده داری به برکت وجود پیامبر اعظم (ص)، این اسوه و الگوی بی‌بدیل مخلوقات عالم از ازل تا ابد احیاء شد.

صالحی با اشاره به تهاجمات گسترده فرهنگی و اجتماعی دشمنان علیه ملت های مسلمان به ویژه ایران اسلامی، افزود: وحدت و همدلی حول محور شعار «لا اله الا الله» و همنوایی در برابر فرعون های زمانه، نشانه مهم حیات و عامل بقای جوامع اسلامی در عصر حاضر است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان مازندران با اشاره به اینکه یکی از مهمترین علل تأثیرگذار در آسیب پذیری و عقب ماندگی جوامع اسلامی عدم همدلی و همبستگی و انسجام اجتماعی در بین مسلمانان است، اظهار داشت: برای پویایی و دستیابی به قله های رفیع جهانی در موضوعات مختلف می بایست از بروز و ظهور این منکرات فلج کننده جلوگیری کرد.

وی گفت: اقامه عدالت اجتماعی در جامعه بشری که از مهمترین معروفات به شمار می رود و سیره مستمر انبیاء الهی به ویژه پیامبر بزرگوار اسلام (ص) بوده و در طول تاریخ برای تحقق آن تلاش فراوانی شده است و ما باید امانت دار خوبی برای این میراث گرانبها باشیم.

این مسئول افزود: هفته وحدت هفته تلاش برای تحقق عدالت اجتماعی، عمل به معروفات و جلوگیری از منکرات در جوامع بشری و همچنین هفته مقابله با استکبار جهانی است.

صالحی در پایان اظهار داشت: هفته وحدت، هفته بازشناسی قداست اسلامی و فرصتی مغتنم به منظور ترویج هر چه بیشتر و بهتر اسلام ناب محمدی (ص) در سراسر عالم می باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار