مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان:

هفته بسیج، هفته رشادت و مجاهدت بزرگ مردان تاریخ است

حجت الله ناصرپور گفت: هفته بسیج یادآور رشادت ها و مجاهدت های بزرگ مردانی است که با فریاد لبیک یا حسین، مکتب حیات بخش اسلام را جانی دوباره بخشیدند.
کد خبر: ۳۱۹۷۵۳
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۰ - 20November 2018

هفته بسیج، هفته رشادت و مجاهدت بزرگ مردان تاریخ استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از خرم آباد، سرهنگ «حجت‌الله ناصرپور» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان لرستان به‌ مناسبت هفته بسیج، بیانیه‌ای صادر کرد.

متن این بیانیه به این شرح است:

بسمه تعالی

بسیج عبارت است از مجموعه ایی که در آن پاک ترین انسان ها، فداکارترین و آماده به کارترین جوانان کشور در راه اهداف عالی این ملت و برای به کمال رساندن و به خوشبختی رساندن این کشور جمع شده اند(مقام معظم رهبری).

با درود و سلام به ارواح پاک شهدای اسلام بویژه سرور و سالار بسیجیان در عالم حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران با وفایش که درس آزادگی، ایثار و شهادت را به بسیجیان جان برکف و شهدای هشت سال دفاع مقدس بخوبی آموختند.

کسانی که با تمام وجود و شجاعتی بی نظیر در مقابل تهاجم نظامی استکبار جهانی با فدا نمودن با ارزش ترین موهبت الهی که همان جان خود می باشد، صفحه ایی بی بدیل را در تاریخ اسلام و این کشور رقم زدند.

هفته بسیج یادآور رشادت ها و مجاهدت های بزرگ مردانی است که با فریاد لبیک یا حسین، مکتب حیات بخش اسلام را جانی دوباره بخشیدند.

اینجانب هفته بسیج و سالروز تاسیس این نهاد مقدس را به وجود حضرت صاحب الامر(عج) و نائب بر حقش فرمانده معظم کل قوا، ملت بزرگ ایران و خانواده های معظم شاهد و ایثارگر به ویژه رزمندگان سلحشور استان لرستان که با دلاورمردی های خود در جبهه های نبرد حق علیه باطل حماسه ها آفریدند و مورد تحسین فرماندهی معظم کل قوا امام خامنه ای عزیز قرار گرفتند، تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

سرهنگ دکتر حجت الله ناصرپور

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس لرستان

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها