مراسم سالگرد ارتحال آیت‌الله بهاءالدینی در قم برگزار شد

مراسم بزرگداشت بیست و سومین سالگرد ارتحال آیت‌الله بهاءالدینی در مسجد اعظم قم برگزار شد.
کد خبر: ۳۱۹۷۶۲
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۰ - 21November 2018

مراسم سالگرد ارتحال آیت‌الله بهاءالدینی در قم برگزار شدبه گزارش دفاع پرس از قم، مراسم بزرگداشت بیست و سومین سالگرد ارتحال آیت‌الله «سیدرضا بهاءالدینی» با حضور علما و مراجع عظام در مسجد اعظم قم برگزار شد.

آیت‌الله «کاظم صدیقی» امام‌ جمعه موقت تهران طی سخنانی در این مراسم با اشاره به مقامات معنوی آیت‌الله بهاءالدینی اظهار داشت: ایشان عالم، عارف و زاهدی والامقام و عالم به باطن انسان‌ها و اهل یقین بود و در بالاترین مقام تواضع قرار داشت و از کبر و غرور به‌شدت خودداری می‌کرد.

در مراسم فوق، پیام مقام معظم رهبری به مناسبت ارتحال آیت‌الله بهاءالدینی قرائت شد.

حضرت آیت‌اللّه بهاءالدینی از جمله بزرگ مردانی بود که با حضور در جمع دریادلان رزمندگان اسلام، بر رزم آفرینی آنان لبخند سپاس و بوسه تشکر می‌زد. همواره آغوش پر مهر و محبتش بر سیمای نورانی و پیراسته شیرمردان عرصه‌های جبهه باز بود و لطف خداوند و شیوه کریمانه معصومین (ع) را برای آنان تفسیر می‌کرد. علاقه شدید وی به جبهه و رزمندگان موجب شد که در عین کهولت و ضعف مزاج در برخی حمله‌ها از جمله عملیات والفجر مقدماتی حضور پیدا کنند و خاطره‌ای جاودان در دفتر دفاع مقدس و رزمندگان و ملّت شریف ایران به یادگار بگذارند. سرانجام این عالم عامل و زاهد خداترس در سیزدهم ربیع الاول سال ۱۴۱۸ هجری قمری مطابق با بیست و هشتم تیرماه سال ۱۳۷۶ هجری شمسی در شهر قم از دنیا رفت.

پیکر مطهر وی در بالاسر مرقد مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) و در کنار قبر استاد گرانمایه‌اش حضرت آیت‌الله العظمی حائری یزدی به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار