حجت‌الاسلام محمدحسنی:

ارتش همواره در کنار مردم است

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان اینکه فرماندهان ارتش مالک اشتر‌های زمان هستند، گفت: ارتش در زمان جنگ سینه خود را در برابر گلوله‌های دشمن سپر کرد و در زمان صلح نیز همواره در کنار مردم حضور داشته و کمک‌رسانی کرده است.
کد خبر: ۳۱۹۷۹۲
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۷ - 21November 2018

ارتش همواره در کنار مردم استبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، حجت‌الاسلام و المسلمین «عباس محمدحسنی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش صبح چهارشنبه در مراسم اختتامیه اولین جشنواره ملی عکس ارتش و مردم‌یاری، با بیان اینکه ارتش در زمان‌های مختلف خود را بار‌ها اثبات کرده است، اظهار داشت: منشور مدیریت جهانی امیرالمومنین حضرت علی (ع) که در سازمان ملل ثبت جهانی شده، برای ارتش و نیرو‌های مسلح چهار وظیفه تعیین کرده است، مبنی بر اینکه نیرو‌های مسلح دژ و پناهگاه مردم، زینت‌آفرین رهبران دینی و عزت‌آفرین برای دین و کل جامعه اسلامی هستند.

وی تصریح کرد: اگر این چهار مولفه نباشد، مردم و جامعه سر پا نخواهند بود و این موضوع نشان از وظیفه سنگین نیرو‌های مسلح دارد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در رابطه با ماموریت ارتش بیان کرد: ماموریت ارتش حفظ تمامیت ارضی و نظام اسلامی است که در زمان صلح یکی از ماموریت‌ها امدادرسانی به آسیب دیدگان است که تمام این موارد در ارتش وجود دارد.

حجت‌الاسلام محمدحسنی با تاکید بر اینکه با وجود ارتش جمهوری اسلامی، دشمن اشتباهی انجام نخواهد داد، خاطرنشان کرد: سند فداکاری ارتش در جنگ و در زمان صلح کاملا مشهود است.

وی تاکید کرد: در هر زمان و مکانی که مشکلی برای مردم ایجاد شد، ارتش پای کار بوده است و این افتخار را تنها با زبان هنر می‌توان به تصویر کشید.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان اینکه ارتش همواره آماده خدمت است، تاکید کرد: ارتش در زمان جنگ سینه خود را سپر می‌کند و در زمان صلح در کنار مردم است و مردم هیچ‌گاه در کنار ارتش و نیرو‌های مسلح احساس غربت و تنهایی نمی‌کنند.

حجت‌الاسلام محمدحسنی با اشاره به اینکه ارتش در زلزله کرمانشاه خاطرات خوشی از خود به یادگار گذاشته است، گفت: نمایش میزان مردمی بودن نیرو‌های مسلح در زلزله مذکور از جلوه‌های مثبت این رخداد بود و در کنار آن نگرانی و حضور پدرانه مقام معظم رهبری از دیگر جلوه‌های مثبت زلزله سال گذشته بود.

وی با اشاره به نقش اصحاب رسانه در انتشار و انعکاس فعالیت‌های امدادی و کمک رسانی‌ها در حادثه زلزله کرمانشاه گفت: فعالیت‌های رسانه‌ای در زمان فعلی به یادگار خواهد ماند و به عنوان ذخیره برای آیندگان خواهد بود و اصحاب رسانه به دلیل اینکه رخداد‌ها را ضبط و منتشر می‌کنند در میان مردم جایگاه ویژه‌ای دارند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش خاطرنشان کرد: زبان در تشکر از نیرو‌های مسلح به ویژه ارتش قاصر است؛ اما باید این زحمات را بازنشر کرد و اگر اصحاب رسانه نبودند، جلوه زیبای فعالیت نیرو‌های مسلح در جامعه منعکس نمی‌شد.

در این مراسم که با حضور امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش، حجت‌الاسلام والمسلمین «شعبانعلی صالحی نسب» رئیس اداره عقیدتی سیاسی نزاجا و «اسماعیل نجار» رئیس ستاد مدیریت بحران کشور برگزار شد، از تعدادی از عکاسان و خبرنگاران تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/ ۲۲۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار