مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان شرقی:

بزرگترین سرمایه ملت ایران داشتن خوی استکبارستیزی است

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی گفت: بزرگترین سرمایه ملت ایران اسلامی، داشتن خوی استکبار‌ستیزی است و همیشه در مقابل استکبار ایستاده‌اند.
کد خبر: ۳۱۹۸۰۴
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۲ - 21November 2018

بزرگترین سرمایه ملت ایران داشتن خوی استکبار ستیزی استبه گزارش دفاع پرس از آذربایجان شرقی، سرتیپ دوم پاسدار «عزت‌الله جعفری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی در جمع بسیجیان پایگاه مقاومت شهیدان منجم ضمن تبریک به مناسبت هفته بسیج، اظهار داشت: بسیج یادگار حضرت امام خمینی(ره) است و خوشا بحال بسیجیان که در این «شجره طیبه» خدمت می‌کنید و سرباز ولایت هستند.

جعفری با بیان اینکه فرهنگ بسیجی در اداره امور کشور باید ساری و جاری باشد، خاطر‌نشان کرد: با داشتن روحیه بسیجی می‌توانیم بر تمام مشکلات فائق آییم و پیشرفت های فراوانی را بدست آوریم.

مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس آذربایجان شرقی گفت: انقلاب اسلامی معجزه الهی بود و مردم ایران اسلامی توانست با لبیک به فرمان حضرت امام خمینی (ره) از آزمایش الهی، سربلند و موفق بیرون بیایند.

وی با بیان اینکه بزرگترین سرمایه ملت ایران اسلامی، داشتن خوی استکبار‌ستیزی است، افزود: ملت بزرگوار ایران اسلامی همیشه در مقابل استکبار و در راس آن آمریکای جنایتکار ایستاده‌اند و همیشه به یاوه گویی‌های آنان جواب دندان‌شکنی داده‌اند.

این مسئول در پایان تصریح کرد: افتخار بسیجیان به این است که سرباز ولایت هستند و حاضر هستند در این راه جان خود را تقدیم کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها