ماجرای پاهای برهنه شهید «مهدی زین‌الدین»

یکی از همرزمان شهید «مهدی زین‌الدین» ماجرای پنهان کردن کفش‌های زین الدین و واکنش وی در مقابل این موضوع را مطرح کرد.
کد خبر: ۳۱۹۸۱۲
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۱ - 21November 2018
ماجرای کش رفتن کفش‌های شهید مهدی زین الدین و واکنش او // سلام بی زحمت استفاده می فرمایید//«ناصر حمزه‌ای» یکی از همرزمان شهید «مهدی زین الدین» در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس در قم، به بیان خاطراتی از شهید زین‌الدین پرداخت و با اشاره به شخصیت وی اظهار داشت: آقا مهدی فرمانده‌ای صبور و خوش برخورد بود که همه نیرو‌ها را یکسان نگاه می‌کرد و برایش، یک نیروی رزمنده و فرمانده فرقی نداشت.

حمزه‌ای ادامه داد: مهدی در عملیات‌های مختلف ویژگی‌های برجسته زیادی داشت که از جمله ویژگی‌های رفتاری وی می‌توان به مهربانی و صبرش در شرایط سخت اشاره کرد که واقعا مورد توجه همرزمانش بود.

وی به بیان خاطره‌ای از شهید مهدی زین الدین پرداخت و گفت: روزی مهدی را در حال راه رفتن با پای برهنه به سمت ستاد فرماندهی دیدیم و از او سوال کردیم چرا بدون کفش و پابرهنه می‌روی؟ آقا مهدی چیزی نگفت و خندید.

همرزم شهید زین الدین عنوان کرد: ما بعداً متوجه شدیم حالا عمد یا غیرعمد کفش‌های آقا مهدی را از جلوی حسینیه برداشته‌اند و پنهان کرده‌اند و او هم بدون ناراحتی، پابرهنه به سمت ستاد فرماندهی راه افتاده و هرکس از او می‌پرسید چرا پابرهنه؟ فقط می‌خندد!.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار