مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان قزوین:

شعار جدی بسیج خدمت است/ خدمت بسیج بی‌منّت، بی‌مزد و بی‌مواجب است

«مهدی طاهرخانی» گفت: شعار جدی بسیج خدمت است، خدمتی که بی‌منّت، بی‌مزد و بی‌مواجب است.
کد خبر: ۳۱۹۸۱۷
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۸ - 24November 2018

شعار جدی بسیج خدمت استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از قزوین، «مهدی طاهرخانی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین، در پایگاه بسیج هانیه حوزه مقاومت حضرت فاطمه (س) قزوین در جمع بسیجیان، اظهار داشت: شعار راهبردی امسال هفته بسیج، «بسیج مظهر پیشرفت، ایستادگی، وحدت و خدمت است» است که هر کدام از این کلمات بار سنگینی را به دوش ما و شما بسیجیان گذاشته‌اند تا به آن جامعه عمل بپوشانیم.

وی افزود: ایستادگی، پیشرفت، خدمت، مقاومت و وحدت، جزو اصول اصلی بسیج است و بسیج اگر بعد از گذشت ۳۸ سال همچنان نو و تازه و با طراوت است به‌خاطر فرهنگی است که در آن حضور دارد.

طاهرخانی با اشاره به نقش بانوان از شروع انقلاب اسلامی تا به امروز، گفت: شما بانوان با فرهنگ مقاومت و ایستادگی آشنا هستید، با این شعار فرزندان شما به مدرسه رفتند، با این فرهنگ بچه‌های شما به جبهه رفتند، با این فرهنگ شما مدافعین حرم را تربیت کردید و این‌ها همه به برکت ایستادگی و پایداری است.

وی افزود: ایستادگی یعنی شهید مدافع حرم «حجت اسدی»، این شهید عزیز در همین محله و پایگاه بسیج همین محله رشد کرد، بزرگ شد و تربیت شد اثرگذاری کرد و در نهایت به‌عنوان شهید مدافع حرم جانش را تقدیم اسلام کرد.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس قزوین بیان کرد: تحریم‌های دشمن متعلق به امروز و دیروز نیست و از همان زمان شروع انقلاب علیه کشورمان وضع شده بود و ما عزت امروزمان را با همین تحریم‌ها به دست آورده‌ایم و پیشرفت‌هایی امروز نظام و مردم به دلیل آن تفکر بسیجی است.

طاهرخانی با اشاره به توصیه حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری مبنی بر وحدت میان آحاد ملت و مردم، عنوان کرد: هرجایی که ما وحدت داشتیم به پیروزی رسیدیم و از دوران پیروزی انقلاب، دوران شکوهمند دفاع مقدس تا به امروز رمز موفقیت‌های کشور وحدت بوده است.

وی در پایان تصریح کرد: شعار جدی بسیج خدمت است، خدمتی که بی منّت، بی‌مزد و بی‌مواجب است.

انتهای پیام /

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار