مسئول بسیج سازندگی چهارمحال و بختیاری خبر داد؛

اعزام 250 گروه جهادی به مناطق محروم چهارمحال و بختیاری

مسئول سازمان بسیج سازندگی چهارمحال و بختیاری از اعزام 250 گروه جهادی همزمان با هفته بسیج به نقاط مختلف استان خبر داد.
کد خبر: ۳۱۹۸۴۲
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۲ - 21November 2018

اعزام 250 گروه جهادی به مناطق محروم همزمان با هفته بسیجبه گزارش دفاع پرس به نقل از روابط عمومی سپاه قمر بنی هاشم(ع)، سرهنگ پاسدار «هوشنگ فولادی» مسئول بسیج سازندگی استان چهارمحال و بختیاری ضمن تبریک فرارسیدن هفته بسیج و هفته وحدت، از اجرای ویژه برنامه‌های بسیج سازندگی در زمینه‌های آموزشی، فرهنگی، جهادی، محرومیت‌زدایی و عمرانی در سراسر استان چهارمحال و بختیاری خبر داد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه قمربنی هاشم (ع) با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری پیرامون اقتصاد مقاومتی برای برون رفت از مشکلات اقتصادی کشور، افزود: به همین مناسبت، همزمان با هفته بسیج، نمایشگاهی با محوریت اقتصاد مقاومتی در شهرستان‌های بروجن، لردگان، سامان، بن، کیار، عشایری و فارسان به منظور معرفی عرصه های اقتصاد مقاومتی و محصولات تولید شده در این راستا برپا می شود.

فولادی همچنین از اعزام 250 گروه جهادی به نقاط محروم استان چهارمحال و بختیاری همزمان با هفته بسیج خبر داد و گفت: 250 گروه جهادی پایگاهی به صورت یک روزه و 3 روزه همزمان با هفته بسیج در زمینه های پزشکی، مشاوره خانواده، حقوقدانان، دانشجویی، طلاب و روحانیون و دانش آموزی برای ارائه خدمات عمرانی و فرهنگی در عرصه های آموزشی، فرهنگی، عمرانی، و محرومیت زدایی عازم نقاط مختلف استان می شوند.

رئیس بسیج سازندگی استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به دیگر برنامه های این سازمان در هفته بسیج، از افتتاح پروژه‌های عمرانی و خانه‌های ساخته شده برای مددجویان کمیته امداد و بهزیستی و گشایش 120 صندوق قرض الحسنه پایگاهی در استان خبر داد.

وی خاطرنشان کرد: همراهی با سایر رده‌های مقاومت در برنامه‌های گرامیداشت هفته بسیج، حضور در همایش باشکوه اجتماع بزرگ بسیجیان، شرکت در برنامه‌های فرهنگی معنوی، دیدار با ائمه جمعه و جماعات، سرکشی از خانواده معظم شهدا و... از دیگر برنامه های گرامیداشت هفته بسیج در استان است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار