مدیرکل بنیاد شهید مازندران:

بسیج خنثی كننده توطئه‌های دشمنان است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران گفت: بسیج مدافع ارزش‌های انقلاب و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و خنثی كننده توطئه‌های دشمنان است.
کد خبر: ۳۱۹۸۵۰
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۲ - 21November 2018

بسیج خنثی كننده توطئه های دشمنان استبه گزارش دفاع پرس از ساری به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران، «هدایت مظلومی» مدیركل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران با گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: بسیج مدافع ارزش های انقلاب و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و نیرویی مقتدر و شكل گرفته از قاطبه ملت و یادگار امام خمینی است.

وی افزود: هفته بسیج یادآور استقامت و پایداری مردانی است كه جانانه و عاشقانه از كشور خود دفاع كردند و در راه عقیده و ایمان جانشان را نثار كردند.

مظلومی با بیان اینكه بسیج خنثی كننده توطئه‌های دشمنان است، عنوان کرد: بصیرت، روشنگری، دشمن شناسی، خودباوری، تلاش در جهت رشد و پیشرفت، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال آن به نسل آینده، پاسداری و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی از مهمترین رسالت و وظیفه امروز بسیج است.

مدیركل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران با تأکید بر اینکه بسیجیان راه شهدا را ادامه دهند، گفت: امروز بسیجیان با تأسی از سیره و سبك زندگی شهدا، در تداوم و استمرار هدف و آرمانهای این عزیزان تلاش کنند.

مظلومی با اشاره به برنامه‌های بنیاد شهید مازندران در هفته بسیج، دیدار با خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران، جانبازان قطع نخاعی، برگزاری نشست روشنگری و شجره طیبه صالحین، حضور كاركنان بر مزار شهدا، فضا‌سازی محیطی، برگزاری مراسم در بنیاد شهید و تجلیل از كاركنان بسیجی نمونه، قرائت پرفیض زیارت عاشورا به یاد شهدا، مسابقات فرهنگی... از مهمترین برنامه‌های این هفته عنوان كرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها