سردار مهماندار در گفت‌وگو با دفاع پرس:

مهلت دریافت معاینه فنی تمدید نمی‌شود

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با بیان اینکه اعمال قانون خودرو‌های فاقد معاینه فنی از روز شنبه آغاز خواهد شد، گفت: پلیس مهلت دیگری برای دریافت معاینه فنی نخواهد داد.
کد خبر: ۳۱۹۸۸۷
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۷ - ۰۵:۱۰ - 23November 2018

اعمال قانون خودرو‌های فاقد معاینه فنی از روز شنبه/ پلیس مهلت دیگری نخواهد دادسردار «محمدرضا مهماندار» رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، در خصوص اعمال قانون خودرو‌های فاقد معاینه فنی اظهار داشت: این کار از روز شنبه سوم آذرماه صورت می‌گیرد و پلیس دیگر مهلتی برای دریافت معاینه فنی نخواهد داد.

وی ادامه داد: آن چیزی که برای پلیس مهم است و در مصوبات کارگروه کاهش آلودگی هوا به آن پرداخته شده این است که قبل از شروع اعمال قانون، اطلاع رسانی به صاحبان خودرو‌هایی که فاقد معاینه فنی بودند، صورت گیرد.

سردار مهماندار گفت: یکی از دلایلی که اعمال قانون خودرو‌های فاقد معاینه فنی به تعویق افتاد، شلوغی مراکز معاینه فنی و عدم اطلاع رسانی بود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ عنوان کرد: در چند وقت اخیر در خصوص دریافت معاینه فنی، در صدا و سیما، خبرگزاری‌ها و با ساخت انیمیشن‌های مختلف اطلاع رسانی‌های خوبی صورت گرفت و از شنبه اعمال جریمه انجام خواهد شد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها