آیت‌الله نعیم‌آبادی در دیدار با هنرمندان جشنواره فانوس:

هنرمندان دفاع مقدس هنرشان را محسنانه‌تر انجام دهند

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان با تاکید براینکه هیچ هنری کوبنده‌تر از خون شهید نیست، گفت: هنرمندان دفاع مقدس هنرشان را محسنانه‌تر انجام دهند.
کد خبر: ۳۱۹۹۵۰
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۴ - 21November 2018

هنرمندان دفاع مقدس هنرشان را محسنانه‌تر انجام دهندبه گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس، آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان عصر امروز با هنرمندان حاضر در دومین جشنواره ملی فانوس دیدار کرد.

آیت‌الله نعیم‌آبادی در این دیدار با بیان سخنانی اظهار داشت: تبیین جایگاه هنر نیاز به بحث و گفت‌وگو ندارد. شیاطین بزرگترین ضربه‌ها را از طریق هنرفاسد رقم می‌زنند لذا باید به وسیله هنر به جنگ هنر رفت.

وی با تاکید براینکه هنرمورد قبول اسلام و انقلاب اسلامی پیروز خواهد شد، خطاب به حاضرین عنوان کرد: بدانید اگر هنر ما دیده و شنیده شود، پیروز است.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان به تاثیرات فیلم یوسف پیامبر ساخته مرحوم فرج‌الله سلحشور اشاره کرد و ادامه داد: این فیلم که داستانی قرآنی بود اگر در منبر برای مردم گفته می‌شد به این اندازه تاثیرنداشت.

آیت‌الله نعیم‌آبادی جهان را گسترده هنر دانست و گفت: اگر هنر تقویت و حمایت شود و هنر در ذهن و سرزمین هنرمند باقی‌نماند بلکه زمینه برای خلق آثار فراهم شود، خوب است. چون هنر زبانی همه‌کس فهم و همه‌کس پذیر و دلنشین برای همه است.

وی عنوان کرد: هیچ هنری موثرتر و کوبنده‌تر از هنری که هنرمندان فعال در عرصه دفاع مقدس به دنبال آن هستند، وجود ندارد. بنی‌امیه ۴۰ سال بنیه‌های حکومت خود را تقویت کرد و فکر نمی‌کرد هرگز حکومت آن‌ها متزلزل شود اما خون باعث برهم زده شدن بساطتشان شد.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان به رفتار ۲ گانه ترامپ اشاره کرد و افزود: با رفتار ترامپ بشریت در حال سقوط است و تنها چیزی که می‌تواند با این دیوانه مقابله کند، شهید و خون اوست. اگر خون نتواند با این دنیاپرستان مقابله کند چیز دیگری کارساز نخواهد بود.

وی خطاب به هنرمندان حاضر در این دیدار گفت: سعی کنید هنرتان را محسنانه‌تر انجام دهید. نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه روزبه روز در دنیا مطرح‌تر می‌شوند چون حامل هنر سخن در حد اعلا است. شما نیز محتواهایی جدی با شکل زیبا در عالی‌ترین رتبه را ارائه کنید تا موفق شوید⁦.

انتهای پیام/ ۱۲۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار