برگزاری همایش «طلایه‌داران بصیرت» در سمنان

همایش طلایه‌داران بصیرت به مناسبت هفته بسیج در سمنان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۱۹۹۵۴
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۲ - 22November 2018
برگزاری همایش «طلایه داران بصیرت» بمناسبت هفته بسیج در سمنان«سبحان مهرکوشان» مسئول روابط عمومی پایگاه شهید نواب صفوی سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس  از سمنان، با بیان اینکه بسیج شجره طیبه‌ای است که بقای انقلاب اسلامی به آن وابسته است، اظهار داشت: امروز با شکوفایی انقلاب اسلامی، بر همگان ثابت شده که تفکر بسیجی تفکر مادی نیست بلکه تفکر الهی است و از همین رو بهره‌گیری مسئولان کشور،  و مدیران از این تفکر می‌تواند بخش مهمی از مشکلات جامعه در حوزه سیاسی اقتصادی و اجتماعی را مرتفع کند.
 
مهرکوشان افزود: همایش «طلایه‌داران بصیرت» به مناسبت چهلمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و گرامیداشت هفته بسیج در سمنان برگزار خواهد شد.
 
وی ادامه داد: همایش طلایه‌داران بصیرت با سخنرانی «محمدحسن قدیری ابیانه» مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام و سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا با موضوع نقش انقلاب اسلامی در افول آمریکا، روز سه‌شنبه ۶ آذرماه بعداز نماز مغرب و عشاء در مسجد حضرت ولی عصر (عج) سمنان برگزار خواهد شد.
 
این برنامه به همت، حوزه مقاومت بسیج علی بن ابیطالب (ع)، پایگاه شهید نواب صفوی، مسجد حضرت ولی عصر (عج) و ستاد مردمی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان سمنان برگزار می شود.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها