فرمانده سپاه استان سمنان:

انقلاب اسلامی با اقتدار نفوذ دشمنان را سخت کرده است

سرهنگ پاسدار حمید دامغانی گفت: انقلاب اسلامی ایران با استحکام و قدرت قوی در عرصه بین‌المللی نقش خوبی ایفا کرده و ضمن اقتدار خود، نفوذ دشمنان را سخت‌تر کرده است.
کد خبر: ۳۱۹۹۵۷
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۸ - 21November 2018

انقلاب اسلامی با اقتدار نفوذ دشمنان را سخت کرده استبه گزارش دفاع پرس از سمنان، سرهنگ پاسدار «حمید دامغانی» فرمانده سپاه استان سمنان در نشست هم‌اندیشی با فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج دامغان با بیان اینکه برنامه‌های پایگاه‌های مقاومت بسیج باید در راستای ایجاد اشتغال فرهنگی، اجتماعی و معیشتی باشد، اظهار داشت: در شرایطی که تفکر انقلابی در حال گسترش و جهانی شدن است نقش بسیج بیش از پیش در راستای حفظ و صیانت از دستاوردهای چهل ساله انقلاب آشکار می‌شود.

وی ضمن بیان اینکه در هفته وحدت باید همه توجه‌ حول محور انسجام در برگزاری جشن چهل‌سالگی انقلاب باشد، اضافه کرد: انقلاب اسلامی ایران با استحکام و قدرت قوی در عرصه بین‌المللی نقش خوبی ایفا کرد و ضمن اقتدار خود، نفوذ دشمنان را سخت‌تر کرده است.

فرمانده سپاه استان سمنان با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران با روحیه انقلابی و معنوی توانست دشمنان را شکست دهد و خوش بدرخشد، ابراز داشت: انقلاب اسلامی ایران نظامی الهی و بر پایه مردم بناشده است لذا خداوند آن را حفظ می‌کند.

دامغانی در ادامه تصریح کرد: نیروهای ارزشی تفکر و اندیشه بالایی دارند و مردم نیز در تمامی مقاطع نشان دادند که از نظام و بنیان‌های اعتقادی و دینی حراست و پاسداری می‌کنند.

وی ضمن اشاره به برگزاری راهپیمایی باشکوه ۱۳ آبان امسال از آن به عنوان یک پدیده ماندگار یادکرد و افزود: دشمنان با توجه به فعالیت‌هایی که چند روز قبل از ۱۳ آبان در فضاهای مجازی داشتند، خوشبختانه ملت ایران در راهپیمایی حضوری خوب داشتند و شکست توطئه‌های دشمنان را بار دیگر به رخ جهانیان کشیدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار