دبیر جشنواره ملی فانوس:

جشنواره فانوس موجب تقویت کمی و کیفی آثار دفاع مقدس شده است

جواد قلی زاده ضمن تاکید بر رفع نقاط ضعف این جشنواره، گفت: جشنواره فانوس موجب تقویت کمی و کیفی آثار دفاع مقدس شده است.
کد خبر: ۳۱۹۹۶۶
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۱ - 21November 2018

جشنواره فانوس موجب تقویت کمی و کیفی آثار دفاع مقدس شده استبه گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس، جواد قلی‌زاده دبیر جشنواره ملی فانوس شامگاه (سه‌شنبه ۲۹ آبان) در مراسم افتتاحیه این جشنواره با بیان اینکه هفته وحدت را  باید از دل قبول کرد، اظهار داشت: وحدت و یکدلی باید در دل حاکم شود تا مثمرثمر واقع شود.

وی در ادامه گفت: دومین جشنواره فانوس را در جنوبی‌ترین نقطه کشور آغاز می‌کنیم. در پی فراخوان این جشنواره ۱۷۳۱ اثر توسط ۳۱ اداره کل حفظ و آثار نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارسال و در دبیرخانه ثبت شد.

دبیر جشنواره ملی فانوس تصریح کرد: بعد از بررسی‌هایی که توسط ۳۷ داور شکل گرفت در نهایت در مراسم اختتامیه روز جمعه دوم آبان‌ماه به برگزیدگان جوایزی اهدا خواهیم کرد. افراد زیادی در همراهی این جشنواره کمک کردند که در این میان استاندار هرمزگان به ما واقعا کمک کرد.

قلی‌زاده افزود: در کنار استاندار، کمک شهرداری بندرعباس موجب موفقیت در برگزاری جشنواره بود. دفتر حوزه هنری و نیروی دریایی سپاه نیز از یاری‌کنندگان ما بودند.

وی گفت: امیدواریم در جشنواره سوم نقض‌هایمان را برطرف کنیم. این جشنواره موجب تقویت آثار به لحاظ کمی و کیفی شده است، انشالله به یاری پیامبر (ص) بتوانیم در تولیدات هنری حوزه دفاع مقدس یک حرکت مثمر ثمر به جا بگذاریم.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار