مسئول ادبیات اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان خبر داد؛

برگزاری مراسم اختتامیه هشتمین جشنواره ادبی یوسف در خرمشهر

مسئول ادبیات اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان گفت: مراسم اختتامیه جشنواره ادبی یوسف به میزبانی شهر خرمشهر برگزار می‌‌شود.
کد خبر: ۳۱۹۹۷۲
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۷ - 22November 2018

مراسم اختتامیه هشتمین جشنواره ادبی یوسف در خرمشهر برگزار می شودبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از اهواز، «ستاره عرفانی‌راد» مسئول ادبیات و انتشارات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان در حاشیه جلسه هم اندیشی مراسم اختتامیه هشتمین جشنواره ادبی یوسف اظهار داشت: جشنواره‌های ادبی باعث شناسایی استعدادهای نهفته در شهرها و روستاها می شوند.

وی افزود: جلسات و نشست‌های مختلفی را در باب هر چه بهتر برگزار کردن این جشنواره برگزار کردیم و خدا را شاکریم که بیشترین تعداد آثار ارسالی به این جشنواره متعلق به استان خوزستان بود ضمن اینکه توقعی غیر از این نمی‌رفت، چون جغرافیای خوزستان با موضوع دفاع مقدس آغشته و عجین شده و نسل جوان این استان نیز بهتر از هر کسی می‌توانند دلنوشته‌ها و آثار خود را در این زمینه منتشر کنند.

عرفانی بر تاثیر مثبت برگزاری کارگاه های آموزشی در زمینه داستان نویسی تاکید کرد و گفت: بیش از 60 درصد آثار ارسالی ماحصل برگزاری کارگاه‌های آموزشی مان بود و بسیار خوشحالیم که می‌توانیم از خروجی این جشنواره بیش از چند جلد کتاب نفیس را منتشر و در اختیار علاقه مندان به ادبیات دفاع مقدس دهیم.

مسئول ادبیات و انتشارات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خوزستان در پایان تعداد آثار ارسالی به جشنواره یوسف در استان خوزستان را بیش از 317 اثر ذکر کرد و متذکر شد: مراسم اختتامیه این جشنواره روز سه‌شنبه 6 آذر ماه به میزبانی شهر مقاوم خرمشهر برگزار می‌شود و از برگزیدگان این جشنواره تقدیر و از آثار برتر نیز تجلیل به عمل خواهد آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار