مسئول نشر آثار مشارکت روحانیت در دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد:

تفکر بسیجی راه برون رفت از مشکلات اقتصادی است

«حجت‌الاسلام کمال جهانبخشی» گفت: راه نجات و بروت‌رفت ما در وضعیت کنونی اقتصادی و تحریم، نهادینه کردن تفکر بسیجی در بین آحاد مردم و مسئولان است.
کد خبر: ۳۱۹۹۸۵
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۲ - 22November 2018

حجت‌الاسلام «کمال ‌جهانبخشی» مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس در یاسوج با گرامیداشت هفته بسیج، اظهار داشت: بسیج انقلاب اسلامی ایران بیش از آنکه دارای سازمان رزمی مشخصی باشد‌ دارای یک فرهنگ و تفکر است که شالوده اصلی آن را تشکیل می‌دهد‌.

وی با بیان اینکه در تبیین فرهنگ و تفکر بسیج و ویژگی‌های آن نظریه‌های مختلفی ارائه شده است، افزود: در راس این نظریه‌ها، فرمایشات حضرت امام خمینی‌(ره‌) و مقام معظم رهبری قرار دارد‌ که بسیج را یک فرهنگ معرفی کرده که در بین مردم ایران قرار داشته و ریشه در باورهای انقلابی‌، اسلامی و ملی مردم ایران دارد‌. 

مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد از خودگذشتگی را از مهم‌ترین رویکردهای بسیج عنوان و بیان کرد: امروز نیازمند این هستیم که مانند دوران جنگ سخت، روحیه بسیجی در کشور احیا شود.

جهانبخشی تصریح کرد: راه نجات و بروت‌رفت ما در وضعیت کنونی اقتصادی و تحریم، نهادینه کردن تفکر بسیجی در بین آحاد مردم و مسئولان است.

وی عنوان کرد: در هشت سال دفاع مقدس شهدا و رزمندگان اسلام با پیروی از امام راحل و حمایت از این تفکر با دست خالی جنگ را اداره و به پیروزی رساندند.

مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد گفت: امروز نشان بسیجی بودن، عمل و روحیه جهادی و انقلابی داشتن است که به لطف خدا مردم ایران در همه صحنه‌‌های این انقلاب این را نشان داده‌اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار