از سوی مدیرعامل خبرگزاری و در مراسم افتتاحیه صبح امروز

مراحل راه اندازی خبرگزاری دفاع مقدس تشریح شد / فراخوان عمومی برای طراحی لوگوی خبرگزاری

مدیر عامل خبرگزاری دفاع مقدس صبح امروز در مراسم افتتاح رسمی این خبرگزاری ، گزارشی را از مراحل راه اندازی نخستین خبرگزاری دفاع مقدس ارایه کرد .
کد خبر: ۳۲
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۱ - 23May 2013

مراحل راه اندازی خبرگزاری دفاع مقدس تشریح شد / فراخوان عمومی برای طراحی لوگوی خبرگزاری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دفاع مقدس ،  کاوه اشتهاردی با گرامیداشت ایام ولادت با سعادت حضرت امیرالمومین علی ( ع) و همچنین روز "مقاومت ، ایثار و پیروزی" و سالروز آزادی خرمشهر اظهار داشت : با تدابیر بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و ستاد کل نیروهای مسلح  ، نخستین خبرگزاری دفاع مقدس با همفکری ، پیگیری و مشارکت جمعی از متخصصان و دلسوزان عرصه فرهنگ و رسانه که دغدغه های جدی در عرصه دفاع مقدس و دستاوردهای انقلاب اسلامی دارند ، امروز به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز می کند .

وی افزود : این خبرگزاری نه با ساختاری سنتی ، بلکه با بهره گیری از تکنولژی های مدرن و پیشرفته ، و البته با به خدمت گرفتن جوانانی پرشور ، متخصص و علاقمند ، در کوتاه ترین زمان خود را آماده جهادی بزرگ و کارزار در عرصه فرهنگ و رسانه کرده است .

وی با اشاره به اینکه با همکاری صمیمانه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، هیات نظارت بر مطبوعات در جلسه اخیر خود در تاریخ 30 اردیبهشت ماه ، مجوز فعالیت این خبرگزاری را صادر کرد ، گفت : خبرنگاران این رسانه که خود را افسران جنگ نرم و سربازان فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله خامنه ای می دانند از امروز روایتگر صادق دفاع مقدسی باشند که ارزش های آن همچنان گنجینه ای هویت ساز و الهام بخش برای همگان است .

مدیرعامل خبرگزاری دفاع مقدس افزود : این خبرگزاری با 5 گروه "دفاعی"–"جهاد و شهادت"–"حماسه و پایداری"–"فرهنگ مقاومت"و همچنین "چند رسانه ای"بدنبال انتقال و ترویج فرهنگ و ارزشهای دفاع مقدس با امانت داری و اطلاع رسانی صادقانه برای تمامی گروه های هدف خواهد بود .

وی اخبار حوزه نظامی و امنیتی –تجهیزات و دستاوردهای نظامی –رزمایش ها –شهدای بین الملل –بیداری اسلامی –شهدای مقاومت - دشمن شناسی - حقوق بشر و شهدای ترور - راهیان نور –سبک زندگی شهدا و جبهه - خانواده شهدا - نخبگان جامعه ایثارگری –هنر و ادبیات –تاریخ شفاهی –پژوهش و همچنین فضای مجازی را از جمله عناوینی برشمرد که این خبرگزاری به آنها توجه ویژه خواهد داشت . 

اشتهاردی خاطر نشان کرد : خبرگزاری دفاع مقدس در جهت نیل به این اهداف والا، خدمتگذار تمام پیشکسوتان دفاع مقدس و یادگاران آن ایام بوده و خود را نیازمند کمک صاحب نظران و نخبگان جامعه دانسته و تمام خبرگزاری ها ، نشریات و شبکه های صدا و سیما را همکار و همراه خود می داند .

وی افزود : بدون شک اگر در عالم خبر و رسانه باید در برابر گفته ها و نوشته ها پاسخگو بود ؛ در عرصه خطیری مانند دفاع مقدس ، حتی در برابر نگفته ها و ننوشته ها نیز خود را مسئول می دانیم .

مدیرعامل خبرگزاری دفاع مقدس در پایان از فراخوان بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس برای انتخاب آرم و لوگوی این خبرگزاری خبر داد و گفت : در حال حاضر یک طرح گرافیکی به صورت موقت برای این خبرگزاری پیش بینی شده که ان شا الله پس از برگزاری فراخوان و انتخاب بهترین اثر ارایه شده توسط هنرمندان ، از آرم خبرگزاری دفاع مقدس رونمایی خواهد شد . 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار