امضای تفاهم نامه همکاری ادارات کل حفظ آثار دفاع مقدس و کتابخانه های عمومی

تفاهم نامه همکاری فی مابین ادارات کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و کتابخانه های عمومی چهارمحال و بختیاری به امضا رسید.
کد خبر: ۳۲۰۰۱۳
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۵ - 22November 2018

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از شهرکرد،  با حضور مدیران کل کتابخانه های عمومی و حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری تفاهم نامه همکاری فی مابین اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس و اداره کل کتابخانه های عمومی با هدف افزایش همکاری ها و استفاده از ظرفیت های مشترک امضا شد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی در ابتدای این جلسه اظهار داشت: زمینه های مشترک برای همکاری و همراهی دو مجموعه فرهنگی کتابخانه های عمومی و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس وجود دارد.

فرهاد خلیل مقدم از برگزاری نشست کتابخوان با حضور خانواده شهدا و پیشکسوتان دفاع مقدس خبر داد و گفت: نهاد کتابخانه های عمومی یکی از نهادهای کاملا فرهنگی و دلبسته به آرمان های انقلاب است و ان شاالله بتواند یکی از بازوان پرقدرت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس در ترویج  فرهنگ ایثار و شهادت و ارزش های دفاع مقدس باشد.

خلیل مقدم ادامه داد: امیدواریم که با همت و تلاش در راه ترویج و اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت و عمل به مسئولیت های خود قدردان و پاسدار خون شهدا باشیم.

مدیرکل بنیاد حفظ و نشر ارزشهای دفاع مقدس نیز در این جلسه با اشاره به عظمت و جایگاه رفیع جهاد و شهادت گفت: فرهنگ ایثار و شهادت در ایام دفاع مقدس راهگشای بسیاری از مشکلات کشور شد و در حال حاضر نیز می تواند گره گشای مشکلات کشور باشد.

منوچهر ذوالفقاری ادامه داد: کتاب و کتاب خوانی تاثیر زیادی در اذهان عمومی دارد و ما  باید از این تاثیرگذاری برای فرهنگ سازی در حوزه جهاد و شهادت نیز استفاده کنیم.

برگزاری مسابقات کتاب­خوانی با موضوع دفاع مقدس، برگزاری جلسات نقد و بررسی آثار ادبی دفاع مقدس، اجرای همایش های فرهنگی مشترک با محوریت کتاب دفاع مقدس از اهم مفاد این تفاهم نامه بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار