سردار سلامی:

انقلاب اسلامی رویای دشمنان را نابود کرد

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: رویای آمریکایی‌ها برای تسلط بر مسلمانان، در مدت زمانی به واقعیت تبدیل شده بود، اما انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) رویای دشمنان را نابود کرد.
کد خبر: ۳۲۰۰۴۱
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۹ - 22November 2018

انقلاب اسلامی رویای دشمنان را نابود کردبه گزارش گروه دفاعی ‌امنیتی دفاع پرس، سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، پیش از ظهر امروز (پنج‌شنبه) در همایش بین المللی حمایت از مردم مظلوم یمن که در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد با تبریک ولادت حضرت محمد (ص) و هفته وحدت اظهارداشت: همه مسلمانان اجزای یک پیکر هستند؛ پس ایران از مردم فلسطین و یمن پشتیبانی می کند. ما نگران مردم عراق، سوریه، افغانستان و میانمار هستیم؛ این نشان می دهد که مرزهای جغرافیایی، صرفا سیاسی است.

وی مشکلات جهان اسلام را به دلیل سیاست های آمریکا، رژیم صهیونیستی و انگلستان دانست و گفت: در منطق آمریکا تمام جهان اسلام به عنوان سکوی پرتاب آمریکا به سوی قدرت برتر جهانی است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران تصریح کرد: رویای آمریکایی ها برای تسلط بر مسلمانان، در مدت زمانی به واقعیت تبدیل شده بود اما انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) رویای دشمنان را نابود کرد.

وی افزود: ملت ایران آمریکا را به زمین زد و این جلوه ای از مقاومت است. رویکرد آمریکا مقابله و دشمنی با ملت هاست؛ این دشمنی را در سخنان رئیس جمهور آمریکا مشاهده کردید که گفت ملت ایران «تروریست» است اما ملت ما در برابر همه توطئه های دشمنان می ایستد و سیاست های آن ها را به شکست می کشاند.

جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به توطئه های آمریکا در عراق ، سوریه و یمن گفت: در همه جا می بینیم که مردم، هدف نوک پیکان سیاست های ضد بشری است. رئیس جمهور آمریکا روز گذشته ایران را دلیل بحران یمن دانست اما ما به آن ها می گوییم شما که اجازه ورود دانه ای گندم را به یمن نمی دهید، چگونه موشک وارد این کشور می شود؟ در حالی که ایران هیچ مرز مشترکی با یمن ندارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها