رییس شورای عالی استان‌ها خبر داد؛

یکشنبه آخرین مهلت صدور حکم شهردار تهران

رییس شورای عالی استان‌ها گفت: پیش‌بینی می‌شود تا روز یکشنبه حکم حناچی صادر شود.
کد خبر: ۳۲۰۰۴۳
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۸ - 22November 2018

یکشنبه آخرین مهلت صدور حکم شهردار تهرانبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، مرتضی الویری رییس شورای عالی استان‌ها در یازدهمین اجلاس این شورا که امروز برگزار شد، با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود تا روز یکشنبه حکم حناچی صادر شود، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اگر تا آن روز این حکم صادر نشود، دو راه وجود دارد که اولین آن تجدید نظر ما در انتخاب است و دیگری ارسال موضوع به هیئت حل اختلاف است.

وی افزود: با توجه به اینکه شورا به تصمیم خود اصرار دارد و انتخاب ما حناچی است، اگر تا یکشنبه حکم حناچی صادر نشود موضوع به هیئت حل اختلاف می‌رود.

وی در پاسخ به سوالی در خصوص موانع احتمالی برای صدور حکم حناچی ادامه داد: در روزهای اخیر موضوع ارتباط برادر حناچی با منافقین که مربوط به 35 سال قبل بوده، داغ شده است، اما باید به این موضوع توجه کرد که بسیاری از نزدیکان مسئولان کشور در پست‌های مختلف مشکلاتی را داشته‌اند، لذا این استدلال قابل پذیرش نیست.

الویری ادامه داد: ما به صورت غیر رسمی و از طریق نهادهای نظارتی از فرآیند صدور حکم مطلع شده‌ایم و آن‌ها توضیحات خود را ارائه کرده‌اند.

وی افزود: پیگیری‌ها نشان می‌دهد اطلاعات سپاه و وزارت اطلاعات مشکلی ندارند و امیدواریم سایر دستگاه‌های امنیتی هم مشکلی نداشته باشند و حکم حناچی هم صادر شود.

الویری در پایان گفت: البته به صورت غیر رسمی در خصوص فعالیت‌ برادر آقای حناچی در سازمان منافقین مطالبی عنوان شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها