مسئول گروه جهادی افسران ولایت بوشهر:

بسیج، آتش به اختیار در عرصه اقتصاد مقاومتی مرد میدان های عمل است

«حجت الله پارمان» در حاشیه چهارمین جشنواره اشتغال و توسعه کارآفرینی گفت: مسئولین با برپایی نمایشگاه های دستاوردهای گروه های جهادی به این نتیجه رسیدند که بسیج مقتدارانه و آتش به اختیار مرد میدان های عمل است.
کد خبر: ۳۲۰۰۵۷
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۴ - 22November 2018

بسیج، آتش به اختیار در عرصه اقتصاد مقاومتی مرد میدان های عمل استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از بوشهر، چهارمین جشنواره اشتغال و توسعه کارآفرینی با حضور استاندار بوشهر و مسئول پژوهش و کارآفرینی کشور به مناسبت گرامی داشت هفته جهانی کارآفرینی توسط دانشگاه جامع علمی کاربردی بوشهر در محل مرکز آموزش و پژوهش های توسعه و آینده نگری بوشهر برگزار شد.

در این جشنواره گروه جهادی افسران ولایت دانشگاه جامع علمی کاربردی استان بوشهر در غرفه تولیدات روستایی محصولات خود را به معرض دید عموم قرار دادند.

حجت الله پارمان مسئول بسیج دانشگاه علمی کاربردی استان بوشهر در آئین افتتاحیه این جشنواره با اشاره به اینکه طی دوسال اخیر اشتغال و کارآفرینی یکی از مهمترین عرصه های فعالیت گروه جهادی افسران ولایت می باشد اظهار داشت: چشم انداز ما خدمت رسانی به مناطق محروم با هدف اشتغال زایی بوده است.

مسئول گروه جهادی افسران ولایت ضمن اشاره به اینکه هدف این گروه جهادی توانمندسازی روستائیان مناطق محروم  در امر اشتغال است گفت: آموزش مهارت شغلی مناسب، در کنار دیگر حوزه های  مختلف خدمت رسانی می تواند در راستای تولید و اشتغال اهالی روستا موثر باشد.

پارمان با تأکید به اینکه هدف ما ایجاد بازار و فروش محصولات تولیدی روستائیان می باشد خاطر نشان کرد: مهمترین اقدامات در جهت اشتغال زایی پشتیبانی و حمایت از تولید، ارائه و فروش محصولات می باشد.

وی برپایی جشنواره اشتغال و توسعه کارآفرینی در راستای تولید و عرضه محصولات روستائیان مناطق محروم را بازخورد بسیار خوبی خواند و تصریح کرد: یکی از موثرترین خصوصیت های بسیج  برطرف کردن نیازهای جامعه دانست.

مسئول بسیج دانشگاه علمی کاربردی استان بوشهر با بیان این که مسئولین با برپایی نمایشگاه های دستاوردهای گروه های جهادی به این نتیجه رسیدند که بسیج مقتدارانه و آتش به اختیار مرد میدان های عمل است گفت: برپایی نمایشگاه اشتغال و کارآفرینی در استای اقتصاد مقاومتی یکی از دستاوردهای بسیج دانشجویی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار