عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:

تشیع با گذشت بیش از هزار سال همواره تقویت شده است

حجت الاسلام «نجم الدین طبسی» با بیان اینکه امروز بیش از هزار سال از غیبت امام زمان(عج) می گذرد، اما تشیع تقویت شده است، گفت: تمامی برنامه های دینی و فرهنگی که امروز در دورترین نقطه جهان نیز برگزار می شود به برکت تبلیغات و خون شهداست.
کد خبر: ۳۲۰۰۶۷
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۹ - 22November 2018

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از بیرجند، حجت الاسلام «نجم الدین طبسی» عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، امروز در اجلاسیه شهدای طلبه و روحانی خراسان جنوبی در بیرجند اظهار داشت: امروز شبکه های ماهواره ای که تأمین منابع مالی آنان با اسرائیل، آل سعود و آمریکاست تبلیغات بسیار زیادی دارند و اگر مجاهدت علما نبود معلوم نبود امروز در کجا قرار داشتیم.

وی افزود: امروز بیش از هزار سال از غیبت امام زمان(عج) می گذرد، اما نه تنها تشیع تضعیف نشده، بلکه تقویت شده است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم عنوان کرد: تمامی برنامه های دینی و فرهنگی که امروز در اینجا برگزار می شود حتی در دورترین نقطه جهان نیز برگزار می شود و این به برکت تبلیغات و خون شهداست.

حجت الاسلام طبسی تصریح کرد: علما امروز تشیع، مذهب، دین و ایران عزیز را در برابر جبهه ابلیس محافظت می کنند و تمام قد در برابر شبکه های ناصبی و آل یهود ایستاده اند.

وی با بیان اینکه آل یهود 75 میلیارد دلار خرج کرده است تا جلوی پیشرفت مکتب اسلام را بگیرد، گفت: دشمنان انقلاب و اسلام در جنگ تحمیلی 30 میلیارد دلار هزینه کردند، اما به لطف خداوند متعال نتوانستند وجبی از خاک ایران اسلامی را جدا کنند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بیان داشت: حوزه علمیه قم با کمترین امکانات و برنامه ها در حال پیشبرد اهداف انقلاب و اسلام است و این در حالی است که مردم کمتر از این برنامه ها آگاه هستند.

حجت الاسلام طبسی با اشاره به اینکه علمای ما در جبهه ها خوش درخشیدند، عنوان داشت: در برابر جبهه داعش نیز شهدای زیادی تقدیم کردیم تا بینی آن ها را به خاک ذلت بمالیم.

وی متذکر شد: علمای ما مرگ طبیعی را برای خود کم می دانستند و در برابر ظلم سکوت نکردند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه اگر امروز دارای امنیتی مثال زدنی هستیم، به برکت خون شهدا و اقدامات علمایی است که از جان خود گذشته اند، خاطرنشان کرد: دشمنان برای نابودی انقلاب برنامه ریزی های مداومی دارند، اما انقلاب اسلامی از رهبری آگاه، دلسوز، دوراندیش و شجاع برخوردار است که تمام موضوعات را با دقت رصد می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار